عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد الشرنوبي يطرح أغنية ملكة زمانك.. تعرف على كلماتها

محمد الشرنوبي
محمد الشرنوبي

طرح المطرب محمد الشرنوبي أغنية جديدة له بعنوان ملكة زمانك، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية خلال دقائق معدودة أكثر من 300 مشاهدة.

تفاصيل أغنية ملكة زمانك لـ محمد الشرنوبي

وجاءت أغنية ملكة زمانك التي يرصدها موقع تحيا مصر من كلمات مصطفى ناصر، وألحان محمد الشرنوبي، وتقول كلماتها: "الحال يعني ده يرضي مين؟ مش كان زمانا كويسين معقول يعني في كلمتين يدوا سنين كان بينا بكره أدي مجاش كان في سكك ومروحنهاش كان في حياه وما عيشنهاش سيبناها لمين ؟ طب ده انتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص عشانك ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالي واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب لو كنتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص لتاك ليه اخترتي نغيب".

محمد الشرنوبي 

كلمات أغنية ملكة زمانك 

"ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالي واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب وقت ما اخترتي الغياب كنتي قولي نكون صحاب حتي كنا نلاقي باب يوصل لرجوع كان زماننا مكملين عندك ده ودانا فين زعلانه بتعاتب حزين ومفيش موضوع طب ده انتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص عشانك ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالي واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب".

تفاصيل أزمة محمد الشرنوبي مع سارة الطباخ

وسبق وأن تحدث الفنان محمد الشرنوبي عن معاناته مع شركة إنتاج سارة الطباخ التي دائما ما تسعى إلى حذف أغنياته من المنصات، وذلك على هامش أزمة شيرين عبد الوهاب مع شركة روتانا.

وقال محمد الشرنوبي خلال مقطع فيديو له رصده موقع تحيا مصر عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، قال فيه: أنا مش فارقلي أي حاجة من اللي بتحصل غير أني سمعت صوتك، واحنا كجمهورك مستمتعين بأغانيكي الجديدة وصوتك، ويارب المشكلة اللي بينك وبين روتانا تخلص في أسرع وقت عشان نقدر نسمع صوتك بشكل طبيعي والأغاني تنزل بشكل طبيعي وتاخد حقها اللي المفروض تاخده.

تابع موقع تحيا مصر علي