عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالرغم من أزمته مع سارة الطباخ.. محمد الشرنوبي يشوق الجمهور لـ أغنيته الجديدة

محمد الشرنوبي
محمد الشرنوبي

حرص الفنان محمد الشرنوبي على تشويق الجمهور والمتابعين لأغنيته الجديدة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

محمد الشرنوبي يشوق الجمهور لـ أغنيته الجديدة

ونشر محمد الشرنوبي في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر بوستر تشويقي للأغنية، وعلق عليه وكتب: "4.9.2024"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع الأغنية فور طرحها.

محمد الشرنوبي 

تفاصيل أزمة محمد الشرنوبي مع سارة الطباخ

وسبق وأن تحدث الفنان محمد الشرنوبي عن معاناته مع شركة إنتاج سارة الطباخ التي دائما ما تسعى إلى حذف أغنياته من المنصات، وذلك على هامش أزمة شيرين عبد الوهاب مع شركة روتانا.

وقال محمد الشرنوبي خلال مقطع فيديو له رصده موقع تحيا مصر عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، قال فيه: أنا مش فارقلي أي حاجة من اللي بتحصل غير أني سمعت صوتك، واحنا كجمهورك مستمتعين بأغانيكي الجديدة وصوتك، ويارب المشكلة اللي بينك وبين روتانا تخلص في أسرع وقت عشان نقدر نسمع صوتك بشكل طبيعي والأغاني تنزل بشكل طبيعي وتاخد حقها اللي المفروض تاخده.

وتابع: أنا أكتر حد في الفترة دي ممكن يكون حاسس بشيرين أنا بقالي 5 سنين في مشاكل وقضايا مع سارة الطباخ أو مع الشركة اللي أنا كنت ماضي معاها ومن سنتين وكام شهر بالظبط يوم 24 مايو 2022 طلع حكم بانقضاء عقدي، وطلعت الشركة قالت لا عقده منتهاش، لحد ما طلع 3 أحكام بتأكد عن العقد انتهى خلاص وأني معنديش أي التزامات لأي شركة إنتاج وأكتر حاجة تثبت دا أني بمثل بشكل طبيعي.

محمد الشرنوبي: لما بحب ابقا رايق بسافر سيناء

وعلى صعيد آخر، كان قد كشف الفنان محمد الشرنوبي عن تغير كبير في شخصيته بعد مروره بالعديد من الأشياء ادتي جعلت منه شخص أقوى وأنضج، وأن افضل الأماكن بالنسبة له تكون في سيناء دون عن غيرها من مدن العالم.

وقال: لما بحب أبقى رايق بحب أسافر خاصة سيناء، أكثر حتة في الدنيا بتخليني هادي ورايق وهمومي كلها بتسقط، بتروح فجأة مبتفكرش في أي حاجة، ولا تمسك موبايلك، فجأة بتحس إن الهم اللي على قلبك بيختفي دي حاجة إلهية جدا ملهاش تفسير، سافرت المالديف وحتت تانية كتير مفيش حاجة زي سيناء.

تابع موقع تحيا مصر علي