عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

كان يوم حلو.. تامر عاشور يتألق في حفل بورسعيد بحضور جماهيري كبير

تامر عاشور
تامر عاشور

أعرب الفنان تامر عاشور عن سعادته البالغة بإحياء حفل غنائي في مدينة بورسعيد وذلك في مساء يوم الجمعة الماضي وبحضور جماهيري كبير، حيث أتى هذا الحفل ضمن سلسلة حفلات النجوم في صيف 2024.

تامر عاشور يحيي حفل غنائي في بورسعيد

ونشر تامر عاشور مجموعة صور له من حفله الغنائي في مدينة بورسعيد وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام في منشور رصده موقع تحيا مصر وعلق عليه، قائلا: اتبسطت جدا جدا مع أهل بورسعيد وبشكر العدد الكبير اللي كان موجود.

المطرب تامر عاشور 

وكان قد تألق تامر عاشور في حفل غنائي بالفترة الأخيرة في يوم 23 من شهر أغسطس الجاري وذلك في الساحل الشمالي بأسعار تذاكر تراوحت بين فئة 1500 جنيها للطبقات المتوسطة، وفئة 5000 جنيها للطبقات الغنية.

تامر عاشور 

تامر عاشور يطرح أغنية وداع وداع 

وكان قد طرح تامر عاشور مؤخرا أغنية وداع وداع والتي حققت نجاحات كبيرة بعد نزولها على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، وهي من كلمات محمد جشم باشا، وألحان مصطفى إبراهيم، وتوزيع عمرو الخضري وميكسر وماستر صقر، وتقول كلماتها: جاي بعد ما شوفت غيرك  قال بتندم عاللي فات  جاي بتفتح صفحة دابت واترمت في الذكريات  فوق خلاص وبلاها سيرة  مش هنحيي في اللي مات  وداع وداع مش فاضيلك  أنا قلبي مات خلاص مش صافيلك  أصله مش خدام جنابك  سلام سلام واستابينا  خلاص مفيش كلام ما علينا  قولي طب إيه اللي جابك  أوعى تضمن يوم ولائي  لحد قلبه في مرة ساب  كنت عارفك يوم هترجع  آه وهتدوق العذاب  ده اللي زيك مش هلومه  كان كفاية عليه الغياب.

ألبوم تامر عاشور الشتوي 

ويعمل تامر عاشور في الفترة الحالية على طرح ألبوم شتوي جديد حيث بدأ الترويج له مشيرا إلى أنه يتكون من 10 أغنيات تحتوي على أغنيات مليئة بالنكد، موضحا: "انا بحب النكد قد عنيا، ودا الجزء بتاعي، ومهتم بيه، وبقدر اطلع منه أغاني كتير تعجب الناس، واحنا بنفرج عن نفسنا بالدراما، والدراما مبتحزنش دي بتفرج عن اللي جواك، وبتحس اني بقولك اللي عاوز تقوله، فـ دا احساس جديد ومفيش كتير بيعمله".

تابع موقع تحيا مصر علي