عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

خالد الصاوي عن شائعات وفاته: سمعت أني مُت امبارح.. ولو دا حصل هكون أول واحد يطلع يقول

خالد الصاوي
خالد الصاوي

حرص الفنان خالد الصاوي الرد على شائعات وفاته، وذلك من خلال مقطع فيديو عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

خالد الصاوي يرد على شائعات وفاته

وقال خالد الصاوي في مقطع الفيديو الذي يرصده موقع تحيا مصر: السلام عليكم ازيكم يا أحبائي.. أنا سمعت أن أنا مُت امبارح، خير في ايه ؟!.. أنا موتوني اربع مرات في 4 سنين، وأحيانا قالوا أن كمان اولادي ماتوا بس أنا معنديش ولاد الحقيقة.

خالد الصاوي 

وتابع: الناس اللي بتطلع الشائعات دي مش هنقول نواياها ايه، لأنها لما بتطلع إشاعة أكيد عندك حاجة غلط، ومش عارف دا بيبقى تأثيره ايه على الأهالي والشخص اللي يعمل كدا هو شخص كاذب وأؤكد أني في الحاجات الضرورية جدا والحساسة لازم اطلع أكد أو أنفي الحاجة وثقوا أني لو مت هكون اول واحد يطلع ويقول.

رد تامر حسني على عتاب خالد الصاوي

وسبق وأن حرص النجم تامر حسني الرد على عتاب الفنان خالد الصاوي له، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتب تامر حسني ردا على تصريحات خالد الصاوي في أحد البرامج من خلال خاصية استوري رصدها موقع تحيا مصر: يا عم خالد إنت صاحبي وحبيبي وتأخيرك عني مکانش شخصي، لو شخصي مكنتش هزعل واستناك سنه مش أسبوع، بس ده كان تأخير على كل الممثلين والمنتج والمخرج ويا ريتك قولتلي إنك زعلان على تليفوني من سنتين كنت جيت لحد عندك صالحتك والله معرفش إنك زعلان.. وبالمناسبة أنا اللي زعلان عشان كان نفسي تبقى معايا وإنت اللي اختفيت وعلى أي حال زعلك عندي بالدنيا وأول ما أرجع من السفر إن شاء الله هجيلك لحد عندك أصالحك.

أخر أعمال خالد الصاوي

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال خالد الصاوي فيلم رحلة 404 والذي تدور أحداثه قبل أيام من سفرها إلى (مكة) لأداء فريضة الحج، تتورط (غادة) في مشكلة طارئة، فتلجأ لأشخاص من ماضٍ ملوث كانت قد قطعت علاقتها بهم، من أجل جمع مبلغ مبالي كبير، وتتوالى الأحداث.

وشارك في بطولة فيلم رحلة 404 عدد كبير من النجوم والنجمات، منهم: منى زكي، محمد فراج، محمد ممدوح، خالد الصاوي، شيرين رضا، رنا رئيس، وغيرهم، والفيلم من تأليف محمد رجاء، وإخراج هاني خليفة.

تابع موقع تحيا مصر علي