عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

إطلالة صيفية.. هنا الزاهد تخطف الأنظار في أحدث ظهور لها بفرنسا

هنا الزاهد
هنا الزاهد

حرصت الفنانة هنا الزاهد على استعراض جمالها وأنوثتها في شوارع فرنسا بمدينة كانيس بعد تصريحات طليقها أحمد فهمي عن شكل المرأة التي تعجبه مثل أسماء جلال من خلال لقاءه ببرنامج Gossips.

هنا الزاهد تخطف الأنظار في أحدث ظهور لها بفرنسا

شاركت هنا الزاهد جمهورها بأحدث جلسة تصوير لها لي شوارع فرنسا بمدينة كانيس عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الإنستجرام، رصده لكم موقع تحيا مصر حيث ظهرت بفستان نيلي بورود بلمسات ميكاب بسيطة أبرزت أنوثتها وجمالها.

إطلالة هنا الزاهد 

تصريحات هنا الزاهد عن طلاقها لـ صاحبة السعادة

حلت هنا الزاهد ضيفة على برنامج صاحبة السعادة للإعلامية إسعاد يونس، وكشفت من خلاله تفاصيل طلاقها من الفنان أحمد فهمي لأول مرة، حيث قالت: "مكنتش اتخيل أن في حاجة اسمها طلاق، ربنا عارف أني مقدرش أتحملها جابها لي تمهيديًا قبلها بـ 8 شهور لو كان حصل مرة واحدة كنت هتعب أوي".

وأضافت هنا الزاهد قائلة: "أنا حساسة أوي و روتينية مبعرفش حاجة تتغير فجأة، بحس إني ساذجة أوي لازم اتخبط جامد عشان اختار وأركز بعد كده، رسمت في دماغي فراشات وعائلة وبحب الأطفال جدًا لكن الواقع مكنش كده خالص كان عكس كل حاجة بحلم بها والحياة مش كلها حلوة ومش أي حد تأمنيله أوي وتدخليه بيتك".

هنا الزاهد 

واختتمت هنا الزاهد قائلة: "دايما بتخيل اللي قدامي هيفكر زيي لحد ما يثبت العكس، الجواز مش راجل وست بس اتعلمت أني لازم أبص للعائلة، أنا بعد الطلاق كانت أصعب فترة عليا لكن منزلتش دمعة، وروحت قعدت مع أهلي عشان مكونش لوحدي ومكنتش بفكر ودايمًا راضية بأقدار ربنا وعارفة إنه في النهاية نصيب”.

هنا الزاهد تكشف تفاصيل طلاقها

أحمد فهمي يكشف مواصفات فتاة أحلامه

والجدير بالذكر، كشف الفنان أحمد فهمي عن مواصفات فتاة أحلامه، من خلال برنامج Gossips، حيث قال: "لازم تبقى بتضحكني جدًا، أحب تبقى ذكية وشكلها يبقى حلو، وبتضحك دي أهم حاجة لأننا هنقعد مع بعض كتير، والشكل هتتعود عليه،

وعن سؤاله عما يفضل شكليًا ما بين أسماء جلال، أية سماحة، مريم الخشت، قال أحمد فهمي: "التلاتة بحبهم جدًا والتلاتة شكلهم حلو جدًا اختار أسماء جلال".

تابع موقع تحيا مصر علي