عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

حسام حبيب يشوق الجمهور لعودته الفنية: هتزهقوا مني

حسام حبيب
حسام حبيب

حرص المطرب حسام حبيب على تشويق الجمهور والمتابعين لعودته الفنية بعد فترة غياب، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

حسام حبيب يشوق الجمهور لـ عودته الفنية

إذ حرص أحد المتابعين على توجيه رسالة لـ حسام حبيب رصدها موقع تحيا مصر، وكتب في منشور له: "مفتقدينك أوي عاوزينك ترجع"، ليرد عليه حسام حبيب قائلا: "اوعدكم قريب أوي.. هتزهقوا مني".

حسام حبيب 

حسام حبيب ردا على اتهامات شيرين عبد الوهاب: خجلان من اللي بيحصل

وسبق وأن خرج المطرب حسام حبيب للرد على اتهامات طليقته الفنانة شيرين عبد الوهاب والتي تتهمه بها بالاستيلاء على أموالها و تحويل اموال له بحوالي 200 ألف دولار، مشيرا إلى أنه بريء من كل هذه التهم وأنها فعلت ذلك بسبب تجاهله لها.

قال حسام حبيب في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر على قناة et بالعربي: أنا خجلان من اللي بيحصل ومش عارف أقول إيه للناس طبعا الناس عندها حق تزهق والله ده ما أنا ولا دي شيرين التصرفات دي بريء منها تماما أنا مستغرب اللي بيحصل أكتر منكم ممكن يكون دا حصل عشان خاطر هي بتحاول تتصل بيا بقالها يومين تلاتة وأنا رفضت أرد عليها تماما وقولت المرة دي مش هينفع أسامح زي كل مرة.

حسام حبيب: كل اتهامات شيرين عبد الوهاب كاذبة

واستكمل حسام حبيب: كل اتهامات شيرين كاذبة يحاسب عليها القانون، الورقة اللي شيرين بتقول بيها إنها حولت ليا مبلغ مالي، مكتوب فيه غرض التحويل لزوج، فأول حاجة كدا هو أنا زوجها، ثانيا حتى لو كنت الزوج وهي بتدلعني بالمبلغ دا إزاي تخرج تقول أني عايز أموتها، يا هي بتكدب لما قالت إننا اطلقنا يا هي بتكدب على البنك وقالت إني زوجها وحولتلي ياما بتدلعني بقى.

أخر أعمال حسام حبيب

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال حسام حبيب أغنية كدابة، والتي تقول كلماتها: كدابة مليانة عيوب طبعك قلابة بتعيشي في دور إنك متسابة أستاذة في التمثيل واخدة شهادة وتوكيل.. بتخبي وشوشك وبتتداري في وش غلابة نساية ناكرة الأيام الحلوة معايا مش بنت أصول ولا فيكي مزايا.. شخصياتك أنواع هايلة في فن الأوجاع وخلصت أنا منك آه خرجتك من جوايا.

تابع موقع تحيا مصر علي