عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

عصام صاصا يطرح أغنية جديدة بعنوان أنا مش غايب عشان أعود

عصام صاصا
عصام صاصا

طرح مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا أحدث أعماله الغنائية والتي أتت بعنوان أنا مش غايب عشان أعود وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، رغم حبسه لمدة سنة و6 أشهر في عدد من الاتهامات الأخيرة.

عصام صاصا يطرح أغنية أنا مش غايب عشان أعود 

وجاءت أغنية عصام صاصا الجديدة، أنا مش غايب عشان أعود من توزيع كيمو الديب، وتقول كلماتها وفقا لما رصده موقع تحيا مصر: أنا مش غايب عشان أعود دى لعبتى وعارف زرارها طول ما الأسد ثابت وجود كل القرود تلزم شجرها  مين اللي قال إني اتنسيت مين اللي قال راحت عليا كلو اتكتم أول ما جيت مانا فى البلد دي مش شوية.

عصام صاصا 

وسبق وطرح عصام صاصا أيضا، أثناء فترة حبسه أغنية سامع كلاب بتنبح، وتقول كلماتها: جاهز لأي حرب والبندقية معبيها، احترس مني يا خصم واهدى وريح جنبيها، مبحبش المشاكل بس إن جت مرحب بيها، أشبالي لو هيحاربوني أنا وقتي أنا هقطع رقابيها، سامع كلاب بتنبح.. شايف ناس ملهاش لازمة، عينهم دايما بصالي.. وحاسداني على الكام رزمة، من أجل السيط والكيف.. دول يقبلوا ضرب الجزمة، عالم في المصلحة تظهر.. وبيختفوا وقت الأزمة.

أزمة عصام صاصا 

وكان قد تعرض مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا لأزمة كبيرة في الفترة الماضية وذلك بعد حبسه 6 أشهر في تهمة قتل أحد الأشخاص عن طريق الخطأ عن طريق اصطدام سيارته به، وإثبات تعاطيه لمواد مخدرة، وهو ما جعل الجمهور يتعاطف معه على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، فضلا عن حبسه سنة على ذمة التحقيق في تهمة تزوير توكيل عقاري.

عصام صاصا 

وكانت قد كشفت زوجته عن أول زيارة لابنها لعصام صاصا، فقالت: فيه ولد قمر هنا راح شاف بابا بعد 3 شهور، وبابا كان واحشنا أوي، رد فعل رحيم لما شاف باباه قهرني أقسم بالله، الحمد لله على كل حال.

زوجة عصام صاصا

وبعد حبس عصام صاصا، بدأت زوجته في حالة من الإنهيار الشديد وبدأت توجه العديد من الرسائل المؤثرة له عبر حسابتها بمواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، ولكن منذ أيام ظهرت في فيديو عبر موقع انستجرام تعلن من خلاله عودتها لنشاطها الفني من جديد.

تابع موقع تحيا مصر علي