عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

في عيد زواجهم.. زوجة عصام صاصا: بعافر في الدنيا لحد ما يرجع وهيفضل رقم واحد بحياتي

عصام صاصا وزوجته
عصام صاصا وزوجته جهاد

حرصت جهاد، زوجة مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا على الاحتفال بعيد زواجهم الذي يحل اليوم الأحد الموافق 15 من شهر سبتمبر الجاري، مشيرة إلى شدة فقدانها له وأنها أصبحت تعافر في الحياة بدونه وذلك في منشور عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

زوجة عصام صاصا تحتفل بعيد زواجهم: فرحنا كان أحلى يوم في حياتنا 

وقالت زوجة عصام صاصا في منشور رصده موقع تحيا مصر مرفقة صورتها من حفل زفافها: كل سنه بنزل سيشن لعيد جوازنا جديد عشان هو وعدني ان كل سنه هنعمل فرح عشان كان احلي يوم في حياتنا كان يوم فرحنا وكنا مبسوطيين اوووي من اول يوم عرفتو في اتوعدنا ان احنا هنفضل مع بعض وجمب بعض وهنفضل سند لي بعض لو اي حصل محدش قدر يفرق بينا او يوقع بينا ومرينا بكل حاجه وبدأنا حيتنا من الاول خطوه خطوه وكل حاجه كنا بنحققها من احلامنا كانت بتبقي دافع لينا نكمل لحد ما الدنيا استكترت علينا الفرحه والحال اتبدل وكل حاجه راحت بس طظ في اي حاجة.

عصام صاصا وزوجته في حفل زفاهم

وأضافت زوجة عصام صاصا: كل الي راح إحنا اللي عملنا وهنعوضوا تاني بس الي مش هيتعوض هو انو مش موجود جمبي دلوقتي انا بعافر في دنيا لحد ما يرجع بالسلامة.

زوجة عصام صاصا: بحبك يا أغلى من نفسي 

واختتمت زوجة عصام صاصا حديثها: هنزل البوست واسيبو وبوثق كل حاجه عشان لما يخرج يعرف انو كان موجود في كل لحظه وفي كل ثانيه في حياتي وهيفضل كده حتي وهو مش موجود هيفضل رقم واحد في حياتي.. بحبك يا اغلي من نفسي وكل سنه واحنا سند لي بعض ونفضل كده طول العمر.

عصام صاصا وزوجته جهاد 

وسبق ووجهت زوجة عصام صاصا رسالة له، قائلة: "كل سنة وانت تاج راسي وهتفضل تاج راسي يا حبيبي”، وعلى صورة أخرى كتبت: “انهاردة عيد ميلاد عصام الـ 25 وعيد جوازنا الـ 3، وحشتني والظروف هي اللي خلتك بعيد عني”.

أزمة عصام صاصا 

أمرت النيابة العامة بحبس عصام صاصا سنة على ذمة التحقيق في تهمة تزوير توكيل عقاري، فضلا عن حبسه 6 أشهر في تهمة قتل أحد الأشخاص عن طريق الخطأ عن طريق اصطدام سيارته به.

 

تابع موقع تحيا مصر علي