عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

زوجة عصام صاصا: رد فعل رحيم لما شاف باباه بعد 3 شهور قهرني

زوجة عصام صاصا ونجله
زوجة عصام صاصا ونجله

شاركت جهاد، زوجة مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا تفاصيل أول زيارة لها مع نجلها إلى والده وذلك بعد غياب 3 أشهر لم يراه بهم بسبب حبسه في تهمتين بالفترة الأخيرة، مشيرة إلى أن رد فعل نجلها رحيم جعلها تشعر القهر.

زوجة عصام صاصا: رحيم شايف باباه بعد 3 شهور.. رد فعله قهرني 

ونشرت زوجة عصام صاصا صورة لها رفقة نجلها رحيم عبر خاصية ستوري بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام ورصدها موقع تحيا مصر، وعلقت عليها: فيه ولد قمر هنا راح شاف بابا بعد 3 شهور، وبابا كان واحشنا أوي، رد فعل رحيم لما شاف باباه قهرني أقسم بالله، الحمد لله على كل حال.

زوجة عصام صاصا 

هذا وكانت قد ظهرت زوجة عصام صاصا في وقت سابق للرد على أنباء طلبها خلوة شرعية مع زوجها في السجن الأمر الذي انتشر بشكل واسع على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة وعرضها لحملة هجوم مروعة من قبل الجمهور واصفين إياها بالجريئة.

زوجة عصام صاصا تكشف حقيقة طلبها خلوة شرعية مع زوجها بالسجن 

وقالت زوجة عصام صاصا في فيديو عبر موقع انستجرام: من اربع أيام انتشر عني أخبار بإني طلب عصام صاصا في خلوة شرعية في السجن لكن كل الاخبار دي كذب ومش حقيقية ومحصلتش أنا بقالي كتير مشوفتهوش فطلبنا انا ووالدته تصريح زيارة مش زي ما الناس نزلت، ليه التشهير بسمعة الناس انا طلبت تصريح زيارة وهاخد إجراء قانوني ضد اللي عمل كدة، واي اخبار اتنشرت عني كذب هيبقى بيني وبينهم القانون.

زوجة عصام صاصا 

وأضافت: أنا مش عارفة أنا اذيت مين عشان يتكلم عني وحش كدة أو ينشر الاخبار دي عني، لكن أنا بقول تاني أنا واقفة جنب جوزي وهفضل واقفة جنبه طول العمر  ومش هسمح لأي حد يجب سيرته بحاجة وحشة ولا حد يغلط فيا وفي سمعتي.

تفاصيل أزمة عصام صاصا 

وكان قد أمرت النيابة العامة بحبس عصام صاصا سنة على ذمة التحقيق في تهمة تزوير توكيل عقاري، فضلا عن حبسه 6 أشهر في تهمة قتل أحد الأشخاص عن طريق الخطأ عن طريق اصطدام سيارته به، وإثبات تعاطيه لمواد مخدرة، وهو ما جعل الجمهور يتعاطف معه على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

تابع موقع تحيا مصر علي