عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

زوجة عصام صاصا تنفي أنباء طلبها خلوة شرعية معه: محصلش وبقالي كتير مشفوتهوش

زوجة عصام صاصا
زوجة عصام صاصا

خرجت جهاد، زوجة مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا لترد على الأنباء التي انتشرت في الفترة الأخيرة بشأن طلبها خلوة شرعية مع زوجها عصام صاصا في السجن، مشيرة إلى أن تلك الأنباء لا أساس لها من الصحة وستأخذ الإجراءات القانونية اللازمة ضد مروجيها.

زوجة عصام صاصا تنفي أنباء طلبها خلوة شرعية معه

وقالت زوجة عصام صاصا في فيديو رصده موقع تحيا مصر عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات: من اربع أيام انتشر عني أخبار بإني طلب عصام صاصا في خلوة شرعية في السجن لكن كل الاخبار دي كذب ومش حقيقية ومحصلتش أنا بقالي كتير مشوفتهوش فطلبنا انا ووالدته تصريح زيارة مش زي ما الناس نزلت.

زوجة عصام صاصا 

وأضافت زوجة عصام صاصا: ليه التشهير بسمعة الناس انا طلبت تصريح زيارة وهاخد إجراء قانوني ضد اللي عمل كدة، واي اخبار اتنشرت عني كذب هيبقى بيني وبينهم القانون

زوجة عصام صاصا: هفضل واقفة جنب جوزي ومش هسمح لحد يتكلم وحش عنه

واستكملت زوجة عصام صاصا حديثها: أنا مش عارفة أنا اذيت مين عشان يتكلم عني وحش كدة أو ينشر الاخبار دي عني، لكن أنا بقول تاني أنا واقفة جنب جوزي وهفضل واقفة جنبه طول العمر  ومش هسمح لأي حد يجب سيرته بحاجة وحشة ولا حد يغلط فيا وفي سمعتي.

زوجة عصام صاصا 

وكانت قد قالت زوجة عصام صاصا في تصريحات سابقة: بقالي 5 سنين أعرف عصام وكنا بنكسر بعض ونولع في بعض ونتخانق ونتصالح ومبعدناش عن بعض يوم.. مش عارفه اكمل ازاي ده كابوس، مبقاش في حاجة تاني اخسرها.

أزمة عصام صاصا

ويذكر، أنه حالف عصام صاصا الحظ السيء في الفترة الأخيرة، فالبداية كانت مع عودته من إحدى حفلاتها على الطريق الدائري فجرا، ليصطدم بأحد الأشخاص على الطريق الدائري فيدخل في دوامة كبيرة من التحقيق في الامر واكتشاف نسبة تعاطيه المخدرات ومحاولة الصلح مع أهل المتوفي، وبالفعل تمكن من الصلح مع أهل المتوفي لكنه لم يفلت من عقاب تعاطيه لمواد مخدرة والتي ثبتت بتقرير من الطب الشرعي ليحاكم بالسجن 6 أشهر.

وبعدها اتهم في قضية تزوير توكيل عقاري لمحاميه الخاص، وبدأ التحقيق في القضية أيضا ورغم سماع أقواله إلى أنه أخذ حكم بالحب سنة مع الشغل، وهو ما ادخله وادخل محبيه في صدمة كبيرة. 

تابع موقع تحيا مصر علي