عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد الشرنوبي يطرح أغنية جديدة بعنوان حالي.. تعرف على كلماتها

محمد الشرنوبي
محمد الشرنوبي

طرح المطرب محمد الشرنوبي أغنية جديدة له بعنوان حالي عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب منذ قليل.

تفاصيل أغنية حالي لـ محمد الشرنوبي

وجاءت أغنية حالي التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر من كلمات وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع ومكس وماستر جلال الحمداوي، وتقول كلماتها: جربت كل حاجه عشان انسى وفشلت في بعدك اتقتلت عطلت دبلت مش عايزه اعيش في دنيا انت مش فيها ثانيه وعايز فرصه تانيه بحبك مازلت، جربت كل حاجه عشان انسى وفشلت في بعدك اتقتلت عطلت.. دبلت مش عايز اعيش في دنيا انتى مش فيها ثانيه وعايز فرصة تانية بحبك مازلت.

محمد الشرنوبي 

كلمات أغنية حالي لـ محمد الشرنوبي

"يا وردة الربيع بضيع بضيع حالي بعدك وضيع وفينك انتي فين جمالك البديع الشوق عدى الحدود، الشوق فوق الفظيع شاريكي ومش هبيع وحالي يصعب عليكي حالي لو تسالي صحابي هتعرفي عذابي طول بعدك وانشغالي لو كنت لسه غالي هترجعي في كلامك وحشني كتير سلامك وبيكي العمر حالي يصعب عليكي حالي لو تسألي صحابي هتعرفي عذابي طول بعدك وانشغالي لو كنت لسه غالي هترجعي في كلامك وحشني كتير سلامك وبيكي العمر حالي

"وآه يا حبيبه ما بينا مية حكايه هقول ايه ولا ايه؟ انا عارف ان انتي عارفه بحبك قد ايه وزعلتك كتير لكن قلبك كبير وهتسامحي وتمحي فراق طويل كتير وحالي يصعب عليكي حالي لو تسألي صحابي هتعرفي عذابي طول بعدك وانشغالي لو كنت لسه غالي هترجعي في كلامك وحشني كتير سلامك وبيكي العمر".

تفاصيل أزمة محمد الشرنوبي مع سارة الطباخ

وسبق وأن تحدث الفنان محمد الشرنوبي عن معاناته مع شركة إنتاج سارة الطباخ التي دائما ما تسعى إلى حذف أغنياته من المنصات، وذلك على هامش أزمة شيرين عبد الوهاب مع شركة روتانا.

وقال محمد الشرنوبي خلال مقطع فيديو له رصده موقع تحيا مصر عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، قال فيه: أنا أكتر حد في الفترة دي ممكن يكون حاسس بشيرين أنا بقالي 5 سنين في مشاكل وقضايا مع سارة الطباخ أو مع الشركة اللي أنا كنت ماضي معاها ومن سنتين وكام شهر بالظبط يوم 24 مايو 2022 طلع حكم بانقضاء عقدي، وطلعت الشركة قالت لا عقده منتهاش، لحد ما طلع 3 أحكام بتأكد عن العقد انتهى خلاص وأني معنديش أي التزامات لأي شركة إنتاج وأكتر حاجة تثبت دا أني بمثل بشكل طبيعي وأن أنا ماضي مع شركة من أحسن الشركات في الوطن العربي شركة مزيكا ودي شركة كبيرة وعندها شئون قانونية وعندها ناس بتراجع ورق الناس اللي بتشتغل معاهم خصوصا لو حد من الناس دي عنده مشكلة قانونية معروفة للرأي العام.

تابع موقع تحيا مصر علي