عاجل
الإثنين 16 سبتمبر 2024 الموافق 13 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

مش قادرة اشوف نفسي .. ريهام سعيد قبل وبعد عملية التجميل

ريهام سعيد
ريهام سعيد

أثارت الإعلامية ريهام سعيد الجدل من جديد، بسبب عملية التحميل التي خضعت لها منذ فترة بالتحديد في يناير الماضي والتي أدت إلى تشويه وجهها بسبب أحد أطباء التجميل.

وتداول رواد السوشيال ميديا صور الإعلامية ريهام سعيد عبر صفحات التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام وفيسبوك، قبل وبعد عمليات التجميل.

ريهام سعيد تهاجم طبيب التجميل بعد تشويه وجهها 

وأعلنت ريهام سعيد اليوم أنها قامت بحذف جميع صورها على حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، وحسب ما رصد موقع تحيا مصر، قالت «نادر صعب انت دمرت حياتي ده و لا عشان ميديا و لا قضايا انت لازم تعيش و انت فاهم انكً دمرت حياتي و مستقبلي أنا مسحت الصور القديمه لأني مش قادره أشوفها و أشوف اد ايه انت دمرتني و اد ايه أنا كنت جميلة ولا قادرة أشوف صوري الجديده لأني مشوهه و مش أنا».

ريهام سعيد

وتابعت ريهام سعيد في منشورها على حسابها الشخصي «قريت تقرير الطب الشرعي ؟ قريت ان في خطأ طبي ؟ قريت اني مشوهه ؟؟؟؟ حسبي الله و نعم الوكيل فيك ربنا ينتقم منك يا رب و اي حد بينصرك عليه . أنا و لا حسه اني ست و لا حسه اني عايزه اعمل حاجه أنا انتهيت و انت السبب، ج قالوا لي ماتمسحينش كل الصور و كل حاجه عشان هاتخسري متابعين طب اعمل ايه وشي ضاع هايتابعوا واحده مشوهه ؟؟؟ ليه ؟؟».

ريهام سعيد بعد التحميل 

واستكملت حديثها، «أنا كده كده خسرت هويتي بعد ما ضيعت عينيه مفيش اغلي من كده هاخسر ماعداش يوم من غير ما ابكي من الحزن علي الي انت عملته فيه. ذَرْهُمْ يَخُوضُوا وَيَلْعَبُوا حَتَّىٰ يُلَاقُوا يَوْمَهُمُ الَّذِي يُوعَدُونَ }:صدق الله العظيم. بقالي ٨ شهور يجري في القضايا و لسه ماوصلتش لحاجه بس أوعدك الحق راجع و أكيد في يوم هاتحس انت عملت فيه ايهانا بستغيث باي دكتور شريف يقدر يحسن وشي مش للدعايه ولا المتاجره بيه .يا رب يارب يرزقني بدكتور يحييني بعد ما نادر صعب موتني أرجو ان التعليقات المجرحه علي شكلي تقف لان مفيش فأيدي حاجه اعملها».

ريهام سعيد قبل وبعد التجميل 
تابع موقع تحيا مصر علي