عاجل
السبت 21 سبتمبر 2024 الموافق 18 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

وجودك بيخلي الدنيا أحلى.. علياء بسيوني تهنئ طليقها أحمد سعد بعيد ميلاده

علياء بسيوني وأحمد
علياء بسيوني وأحمد سعد

حرصت علياء بسيوني على تهنئة طليقها المطرب أحمد سعد بعيد ميلاده، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

علياء بسيوني تهنئ طليقها أحمد سعد بعيد ميلاده

ونشرت علياء بسيوني في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر مجموعة صور لأحمد سعد، وعلقت عليها قائلة: اليوم مكنش هيعدي كده كل سنة وأنت طيب وألذ واحد في الدنيا كل سنة وأنت منور حياة كل اللي حواليك وأنا أولهم وطبعًا كل سنة وأنت أحلى حاجة في حياتنا ومقطعين بعض دايمًا، مكنش ينفع أعدي اليوم ده من غير ما أقولك أن وجودك أهم حاجة وبيخلي الدنيا أحلى ديمًا كل سنة وأنت طيب يا حمادة.

علياء بسيوني 

أحمد سعد عن علياء بسيوني: ادتني كل التغيير في حياتي

وسبق وأن تحدث الفنان أحمد سعد عن طلاقه من علياء بسيوني، مشيرا إلى أهميتها في حياته والفرق الذي أحدثته ودورها الكبير في نجاحه، مشيرا إلى أنها من أعظم القوى التي حصل عليها في حياته.

وقال أحمد سعد خلال حلوله ضيفا على برنامج sold out، والذي يقدمه الإعلامي محمود سعد على منصة watch it الرقمية: علياء هي أعظم قوة في حياتي.. علياء إدتني كل التغيير في حياتي، والست هي المحرك الرئيسي للراجل، وأي راجل كان عظيم كانت الست هي الدافع ليه، وأي راجل فاشل الست هي اللي خلته فاشل، وده من تجربتي في الحياة أنا فاتح مكتب تجارب، هي ست لا تكل ولا تمل، هي لو شايفة إن ده الصح هتقولك لازم تعمله، والست عندها قدرة مهولة في الزن، هي عندها هدف هتعمله يعني هتعمله.

سبب انفصال أحمد سعد وعلياء بسيوني

وكانت قد أعلنت مصممة الأزياء علياء بسيوني انفصالها عن الفنان أحمد سعد بناءً على رغبته، وذلك بعد زواج أثمر عن طفلتين داعية المولى عز وجل أن ينتقم منه.

وكتبت علياء بسيوني عبر خاصية ستوري على حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام: الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله الغير طيب ومعدنه السئ وحابه اقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي.

تابع موقع تحيا مصر علي