عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد استقبالهم له.. تامر حسني يشكر أهالي منطقة شبرا: أهل كرم.. فرحتوا قلبي

تامر حسني
تامر حسني

حرص الفنان تامر حسني على توجيه رسالة شكر لأهالي منطقة شبرا، بعد أن استقبلته لتصوير فيلم ري ستارت، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تامر حسني يوجه رسالة شكر لأهالي منطقة شبرا

ونشر تامر حسني في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر مقطع فيديو له مع أهالي شبرا، وعلق عليه قائلًا: شكراً شعب شبرا العظيم إستقبلتونا أحسن إستقبال وبجد كنت حاسس إني وسط أهلي، وشكراً  للأهالي اللي عزموني عندهم على الملوخية اللي طلبتها.

تامر حسني مع أهالي شبرا 
أهالي منطقة شبرا 

وتابع: أنا كنت بهزر بس أهل كرم وعملوها بجد وطلعت نسفتها كلها، محبتكم وصلتلي أوي، والله فرحتوا قلبي فرحه عمري ما هقدر أوصفها.. ألف ألف شكر.

تامر حسني يحتفل بعيد ميلاده في كواليس فيلم ريستارت

وكان الفنان تامر حسني احتفل بعيد ميلاده الـ47، رفقة أبطال فيلم "ري ستارت"، ونشر فيديو عبر حسابه بموقع "انستجرام" رصده موقع تحيا مصر، ظهر فييه باسم سمرة، محمد ثروت، هنا الزاهد، والمخرجة سارة وفيق، وغنوا له أغنية عيد الميلاد، ومقطع من أغنيته "كل سنة وانت طيب"، وكذلك مقطع من أحدث أغانيه "معلمين" والتي يشاركه الغناء فيها المطرب بهاء سلطان.

ويذكر أن تامر حسني يخوض بطولة فيلم "ري ستارت" بمشاركة الفنانين باسم سمرة، هنا الزاهد، عصام السقا، محمد ثروت، ومن تأليف أيمن بهجت قمر، وإخراج سارة وفيق.

أخر أعمال تامر حسني في الغناء

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال تامر حسني في الغناء أغنية جامدين جامدين، التي طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وتقول كلماتها: لو حد زعلان قابلك هاته من ايديه قال في ناس فرحانه وجو جديد عليه لو جالنا بس هيطلع من كل اللي فيه احنا لمتنا دي بالدنيا كله كل دقيقه انبساط بن استغلالها والسكه اللي بتزعل نمشي عكسها، رقص اللي مكشر دلعه وتعالى من الحزن نطلعه يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده لا بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين، لسه الأيام الحلوه".

"بينا مكمله والسهره جامده معانا ولسه مبيته واكيد بكرا اللي جاي اجمل من كده عدي وفوت وكبر وانسى ومتقفش فك الزعل علشان بقى وشك ميكرمش هنعيش الدنيا مره ياعم فكها، رقص اللي مكشر دلعه وتعالى من الحزن نطلعه يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده لا بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين".

تابع موقع تحيا مصر علي