عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

الأربعاء المقبل.. كارمن سليمان تطرح بكائيات بالتعاون مع عزيز الشافعي

كارمن سليمان
كارمن سليمان

تستعد المطربة كارمن سليمان لطرح بكائيات بالتعاون مع الملحن عزيز الشافعي يوم الأربعاء المقبل الموافق 21 من شهر أغسطس الجاري، وذلك وفقًا لما أعلنته عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

موعد طرح بكائيات لـ كارمن سليمان وعزيز الشافعي

ونشرت كارمن سليمان في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر البرومو التشويقي للبكائيات، وعلقت عليه قائلة: "بكائيات 21 أغسطس، 7 مساء"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع بكائيات فور طرحها.

كارمن سليمان 

أبرز تصريحات كارمن سليمان في برنامج نجمك مع يارا أحمد

وسبق وأن كشفت المطربة كارمن سليمان، لـ الإعلامية يارا أحمد، في برنامجها نجمك مع يارا، المذاع عبر شاشة قناة “هي”، تفاصيل ميني ألبوم حبايب قلبي، بجانب الكشف عن رغبتها في عمل دويتو مع الفنان تامر حسني، وويجز، وتعليقها على اختيار أنغام لها لتجسيد سيرتها الذاتية.

وقالت كارمن سليمان: ناس كتير حبايبي، معنديش فكرة أني أقول أني مبحبش حد، وعلاقاتي الحمد لله كويسة بكل الناس بس أغنيةا حبايب قلبي بالذات مهداة لكل الفانز بتوعي والناس اللي بحبهم وأهلي وأصحابي.

أخر أعمال كارمن سليمان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال كارمن سليمان أغنية حرام معلش، التي طرحتها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وتقول كلماتها: مسكين مسكين هتبوخ من غيرنا ده اللي يدوق من خيرنا اللي يدوق من خيرنا صعب يدوق حاجه وراه يا حزين يا حزين احنا الليلة ابو طعمه حلوين ومفيش فينا حاجة ناقصه واحنا اللي معانا رخصه احنا اللي معانا رخصه للانبساط وهواه يا حرام يا حرام معلش ياللي انت محبتناش فاتك حبة دلع يا جدع معشتهاش الانس واللي منه وقلوب ماللي بيحنوا کام ضحكة من اللي بيرنوا وبلاوي ابعتها له .. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتها له .. ابعتهاله ياللي مش واخد به، وسط احنا الخلطة السرية ومش فينا حاجة الاهه رباني كده تقبل كل الناس من قعدتنا يحلفوا بلذاذتنا يواقل رقصنا ندخل في الراس على طول فابعتهاله .. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتهاله.

تابع موقع تحيا مصر علي