عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني ينعي والدة مصطفى حسني: أم عظيمة أنجبت إنسان من أجمل خلق الله

تامر حسني
تامر حسني

حرص المطرب تامر حسني على نعي والدة الداعية مصطفى حسني، التي رحلت عن عالمنا منذ ساعات، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تامر حسني ينعي والدة مصطفى حسني

وكتب تامر حسني في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر: انتقلت إلى رحمة الله أم عظيمة أنجبت لنا إنسان من أجمل وأنفع خلق الله.. أخي في الله الداعية مصطفى حسني، يستحق منا جميعاً بحق محبتنا له وبحق ما قدمه لنا في رحلته أن ندعي لوالدته العظيمة بالرحمة وقراءة الفاتحة وهداية ثوابها لها.. حبيبي مصطفى ربنا يصبرك.

تامر حسني 

تامر حسني يشيد بمهرجان العلمين الجديدة

وسبق وأن أعرب الفنان تامر حسني عن فخره وسعادته بمهرجان العلمين الجديدة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتب تامر حسني في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر: فخور إن مصر بقى فيها أول مهرجان عالمي حقيقي بكل المقاييس مهرجان العلمين في نسخته التانية وبجد من كل قلبي فرحان بكل الحضور الكريم وبالإستعراضات والمواهب اللي قدمتها وعباقرة المسرح العربي اللي ساعدوني في تصميم و إخراج المسرح بالشكل ده بشكرهم إنهم بيصدقوني في كل حفلة و فعلاً بنطلّع كل مره نتيجه أجمل من اللي قبلها لإن جمهورنا يستاهل يشوف الإبهار اللي في العالم بره أنه بقى في مصر.

أخر أعمال تامر حسني

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال تامر حسني أغنية يا نهار ابيض، من كلمات أحمد المالكي، ألحان سامر أبو طالب، وتقول كلماتها: عليك حلاوه ملغبطاني وكل ثانيه تحلو تاني حبيبي جنبي شكراً يا دنيا یا راضيه عني ومظبطاني یا نهار أبيض عالتوليفه ضحكتك عالقلب خفيفه إنت ماشي ازاي كده عادي ده الأصول تمشي بتشريفه 2x‏.

"جمالك والله عاملي قلق مخلي الكل مركز فيك وأنا اللي بموت من الغيره عليك كفايه حلاوه وعالهادي يا إما هجيلك وأخبيك ده سحرك غير الكل فرق کفایه یا ناس بطلوا تقليد ده سابق أوي عنكوا وبعيد ما كفايه حلاوه وعالهادي دي نار الناس عماله تزيد یا نهار أبيض عالتوليفه ضحكتك عالقلب خفيفه".

تابع موقع تحيا مصر علي