عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

زوجة عصام صاصا: مش طالبة حاجة غير أن ربنا يرجع جوزي لابنه وبيته

عصام صاصا وزوجته
عصام صاصا وزوجته

نفت جهاد أحمد، زوجة عصام صاصا، كل ما تم تداوله خلال الساعات الأخيرة بشأن القبض على عصام صاصا، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

زوجة عصام صاصا: محدش قبض على عصام.. هو اللي نزل عشان القضية بكرا

وكتبت زوجة عصام صاصا في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر: أكتر حاجة تعباني أني حاولت في الأول أدافع عن عصام أنه مظلوم بس التريند خلاكم متشوفوش الحقيقة ودلوقتي بتقولوا حرام دا مظلوم ليه بيحصل فيه كدا، مش طالبة حاجة غير أن ربنا يرجعه لابنه وبيته.

عصام صاصا وزوجته

وتابعت: بس على فكرة محدش قبض على عصام زي الأخبار ما بتنزل، عصام هو اللي نزل عشان القضية بكرا، وكان عامل الفيديو قبل ما ينزل عشان مش عارف هو هيحصل ايه معاه في الجلسة.

عصام صاصا يوضح تفاصيل واقعة الدهس

وعلى الصعيد الآخر، كان قد أوضح المغني عصام صاصا تفاصيل واقعة دهسه لأحد الأفراد على الطريق الدائري، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

ونشر عصام صاصا مقطع فيديو، قال فيه: أنا دلوقتي نازل بلدي وممكن يكون هذا الفيديو أخر فيديو ليا، وعاوز أتكلم معاكم في حاجات مهمة، ممكن تجرى لي حاجة، وممكن أتاخد في المطار، أنا عاوز أفهم الناس ايه اللي حصل معي بالظبط علشان الناس مش فاهمة حاجة، أنا كنت راجع من شغلي رايح أجيب ابني أعمله عقيقة أفرح بيه، وأنا راجع في نص الدائري بالظبط ماسك نص الطريق، هو الله يرحمه ويحسن إليه أنا مخبطتوش من على الرصيف زي ما الناس بتقول والخبطة كانت على الشمال مش من اليمين.

أخر أعمال عصام صاصا

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال عصام صاصا أغنية كوكبنا باظ، التي تم طرحها عبر موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وجاءت كلماتها كالآتي: ألفين دليل أنا شوفت ويل أنا في الجراح منقوع شارع المحبة كله اتقفل فيه المرور ممنوع وكتاب حياتي مليان بدمع منه الفرح مقطوع لو مهما تصرخ أو هتبكي صوتك مهوش مسموع.

تابع موقع تحيا مصر علي