عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

منة فضالي تهاجم شركة رش للحشرات: كدابين والاعلان اللي عملته مش حقيقي والبيت عندي مليان ابراص

منة فضالي
منة فضالي

خرجت الفنانة منة فضالي لتهاجم إحدى شركات رش للحشرات التي قامت بعمل اعلان لهم في وقت سابق، مشيرة إلى أن تلك الشركة لا تستخدم مبيدات للحشرات من الأساس وأصبح منزلها مليئا بالابراص والصراصير وخرجت لتوضيح ذلك حتى يأخذ الجمهور حذره.

منة فضالي تهاجم شركة رش للحشرات 

وكتب منة فضالي في منشور نشرته عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام ورصده موقع تحيا مصر:  كنت عملت دعايه لشركه رش  للحشرات الشركه دي كدابين وانا مكنتش اتعملت معاهم قبل كده بس قولت كده في الأعلان لأنهم جايبين ستوري بورد لازم اقولو كنت فاكره انه حقيقي والله بس علشان اخلص ذمتي  حبيت أوضح للناس اني عن تجربه الرش ده مش حقيقي و البيت عندي مليان حشرات وابراص بل اكتر والمفرض انهم يعني حطين حاجات و مبيدات للحشرات بس ده مش حقيقي.

منة فضالي تهاجم شركة رش حشرات

واختتمت منة فضالي حديثها، قائلة: أنا حبيت أوضح اه ممكن اعمل دعايه و اجرب المنتج بس لازم بما اني جربت وكان مش حقيقي لازم أوضح للناس كلها علشان ميصدقوش اي حاجه.

منة فضالي في إعلان لشركة مكافحة الحشرات 

وكانت الفنانة منة فضالي قد خرجت في اعلان واشادت بشركة لمكافحة الحشرات، مشيرة إلى أنه ليس التعامل تاتو لها معهم، وقدمت الشركة الشكر لمنة فضالي على رأيها بهم في منشورات عبر حسابتهم الرسمية بمواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

منة فضالي ورأيها في شركة رش للحشرات
منة فضالي ورأيها في شركة لمكافحة المخدرات

منة فضالي تنعي المنتج تامر فتحي بكلمات مؤثرة 

من ناحية اخرى، خرجت الفنانة منة فضالي ونعت المنتج تامر فتحي بكلمات مؤثرة فكتب معلقة: يا تامر كان عندي أمل أن ربنا هيشفيك و تقوم بالسلامة أنا مش عارفه اقول ايه هتوحشني اوي يا صاحبي حتكلم مع مين أنا طيب بعد كده ربنا يرحمك و يغفرلك و يصبر اهلك و كل اللي بيحبوك علي فراقك، إنا لله وإنا إليه راجعون تامر فتحي لحق بصحابه اللهم اغفر لهم وارحمهم وعافهم وأعف عنهم واكرم نزلهم ووسع مدخلهم واجعل قبرهم روضة من رياض الجنة.

وكانت الفنانة منة فضالي قد تألقت في مسلسل كوبرا والذي شاركت به مع الفنان محمد إمام وعرض في النصف الثاني من مسلسلات رمضان، واعربت عن سعادتها بالعمل معه، فقالت خلال حوارها مع موقع تحيا مصر: مكنتش متوقعة نجاح الدور والشخصية شدتني لأني معملتهاش قبل كده وكان نفسي أشتغل مع محمد إمام من زمان لأنه بيقدم أعمال مختلفة ومميزة.

تابع موقع تحيا مصر علي