عاجل
الإثنين 16 سبتمبر 2024 الموافق 13 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني عن مهرجان العلمين: عالمي بكل المقاييس

تامر حسني
تامر حسني

أعرب الفنان تامر حسني عن فخره وسعادته بمهرجان العلمين الجديدة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تامر حسني يشيد بمهرجان العلمين الجديدة

وكتب تامر حسني في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر: فخور إن مصر بقى فيها أول مهرجان عالمي حقيقي بكل المقاييس مهرجان العلمين في نسخته التانية وبجد من كل قلبي فرحان بكل الحضور الكريم وبالإستعراضات والمواهب اللي قدمتها وعباقرة المسرح العربي اللي ساعدوني في تصميم و إخراج المسرح بالشكل ده بشكرهم إنهم بيصدقوني في كل حفلة و فعلاً بنطلّع كل مره نتيجه أجمل من اللي قبلها لإن جمهورنا يستاهل يشوف الإبهار اللي في العالم بره أنه بقى في مصر.

تامر حسني

أسعار تذاكر حفل تامر حسني بالسعودية

ومن ناحية أخرى، يستعد المطرب تامر حسني لإحياء حفل غنائي جديد له في المملكة العربية السعودية في مدينة الرياض يوم 10 من شهر أغسطس المقبل.

وجاءت أسعار تذاكر حفل تامر حسني بالسعودية مقسمة إلى فئتين يرصدهما موقع تحيا مصر، كالآتي:

  • الفئة الأولى يصل سعرها إلى 250 ريال سعودي
  • الفئة الثانية يصل سعرها إلى 450 ريال سعودي

تامر حسني يرد على عتاب خالد الصاوي

وسبق وأن حرص النجم تامر حسني الرد على عتاب الفنان خالد الصاوي له، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتب تامر حسني ردا على تصريحات خالد الصاوي في أحد البرامج من خلال خاصية استوري رصدها موقع تحيا مصر: يا عم خالد إنت صاحبي وحبيبي وتأخيرك عني مکانش شخصي، لو شخصي مكنتش هزعل واستناك سنه مش أسبوع، بس ده كان تأخير على كل الممثلين والمنتج والمخرج ويا ريتك قولتلي إنك زعلان على تليفوني من سنتين كنت جيت لحد عندك صالحتك والله معرفش إنك زعلان.. وبالمناسبة أنا اللي زعلان عشان كان نفسي تبقى معايا وإنت اللي اختفيت و على أي حال زعلك عندي بالدنيا وأول ما أرجع من السفر إن شاء الله هجيلك لحد عندك أصالحك.

تابع موقع تحيا مصر علي