عاجل
الأحد 08 سبتمبر 2024 الموافق 05 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يرد على عتاب خالد الصاوي له: زعلك عندي بالدنيا

تامر حسني
تامر حسني

حرص النجم تامر حسني الرد على عتاب الفنان خالد الصاوي له، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

رد تامر حسني على عتاب خالد الصاوي

وكتب تامر حسني ردا على تصريحات خالد الصاوي في أحد البرامج من خلال خاصية استوري رصدها موقع تحيا مصر: يا عم خالد إنت صاحبي وحبيبي وتأخيرك عني مکانش شخصي، لو شخصي مكنتش هزعل واستناك سنه مش أسبوع، بس ده كان تأخير على كل الممثلين والمنتج والمخرج ويا ريتك قولتلي إنك زعلان على تليفوني من سنتين كنت جيت لحد عندك صالحتك والله معرفش إنك زعلان.. وبالمناسبة أنا اللي زعلان عشان كان نفسي تبقى معايا وإنت اللي اختفيت وعلى أي حال زعلك عندي بالدنيا وأول ما أرجع من السفر إن شاء الله هجيلك لحد عندك أصالحك.

تامر حسني 

عتاب خالد الصاوي لـ تامر حسني

وكان قد عاتب الفنان خالد الصاوي الفنان تامر حسني خلال لقاء له، فقال: مش واخد على خاطري من أي ممثل أو من أي نجم وعلاقتنا على قد الأفعال وردود الأفعال وخلاص، وهذا الكلام بالنسبة لتامر حسني أو كريم عبدالعزيز أو أحمد السقا توقعت أن صداقتنا هتكون أكبر من كده ولكن علاقتنا هتبقى محددة، إحنا صحاب أوي في الشغل وبره الشغل براءة، وتامر حسني في مرة مستحملش تأخيري وزعلت".

أخر أعمال تامر حسني في الغناء 

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال تامر حسني في الغناء أغنية جامدين جامدين، والتي طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب منذ عدة أيام، وجاءت الأغنية من كلمات محمود سليم، وألحان تيام علي، وتقول كلماتها: "لو حد زعلان قابلك هاته من ايديه قوله في ناس فرحانه وجو جديد عليه لو جالنا بس هيطلع من كل اللي فيه احنا لمتنا دي بالدنيا كلها كل دقيقه انبساط بنستغلها والسكه اللي بتزعل نمشي عكسها رقص اللي مكشر دلعه وتعالى من الحزن نطلعه يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده لأ بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين لسه الأيام الحلوه بينا مكمله والسهره جامده معانا".

"ولسه مبيته واكيد بكرا اللي جاي اجمل من كده عدي وفوت وكبر وانسى ومتقفش فك الزعل علشان بقى وشك ميكرمش هنعيش الدنيا مره ياعم فكها رقص اللي مكشر دلعه وتعالى من الحزن نطلعه يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده لأ بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين".

تابع موقع تحيا مصر علي