عاجل
الأحد 08 سبتمبر 2024 الموافق 05 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

من الدقن والشعر للحلاقة زيرو .. تامر حسني يرفع شعار نيولوك لكل مرحلة

تامر حسني
تامر حسني

آثار الفنان تامر حسني جدلا واسعا عبر صفحات التواصل الاجتماعي فيس بوك وانستجرام بسبب ظهوره بنيو لوك اذهل الجميع، وتصدر ترند جوجل والسوشيال ميديا.

تامر حسني بنيولوك جديد 

ونشر الفنان تامر حسني صورة جديدة عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام وفيسبوك، رصدها موقع تحيا مصر، حيث ظهر بشكل مختلف بحلاقة الشعر تماما مع دقن بسيطة، وسلسلة في الرقبة وشيرت أبيض على احدث صيحات الموضه، مع نظارة شمسية خطفت أنظار الجميع.

وعلق تامر حسني على الصورة قائلا: يا صباح الفل عالكل بصورلكوا حاجة جديدة جدااااااااا دلوقتي بس مش جامدين جامدين، ثم اغلق التعليقات على الصورة عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام.

وتداول رواد السوشيال ميديا صورة الفنان تامر حسني، «شكلك الأول كان احلى يا تامر، اوعى تكون عملت عمليات تجميل، احنا عايزين تامر بالشعر والدقن زي زمان»، وبدأ المتابعون يشاركون صور له من أعماله القديمة وهو بشعر ناعم وذقن طويلة .

بينما رد جمهور تامر حسني عبر الصفحات المؤيدة له، «ان تامر بيحب التغيير كل فترة، وأنه ممثل ومغني فالتغيير مطلوب على حسب الشخصية اللي بيقدمها».

تامر حسني بنيولوك 

أخر أعمال تامر حسني

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال تامر حسني أغنية جامدين جامدين، والتي طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وجاءت الأغنية من كلمات محمود سليم، وألحان تيام علي، وتقول كلماتها: لو حد زعلان قابلك هاته من ايديه قوله في ناس فرحانه وجو جديد عليه لو جالنا بس هيطلع من كل اللي فيه احنا لمتنا دي بالدنيا كلها كل دقيقه انبساط بنستغلها والسكه اللي بتزعل نمشي عكسها رقص اللي مكشر دلعه وتعالى من الحزن نطلعه يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده لأ بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين لسه الأيام الحلوه بينا مكمله والسهره جامده معانا ولسه مبيته واكيد بكرا اللي جاي اجمل من كده عدي وفوت وكبر وانسى ومتقفش فك الزعل علشان بقى وشك ميكرمش هنعيش الدنيا مره ياعم فكها رقص اللي مكشر دلعه وتعالى من الحزن نطلعه يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده لأ بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين.

أغنية سي السيد

وسبق وأن أعرب الفنان تامر حسني عن دهشته من تفاعل البنات مع أغنية سي السيد على عكس ما حدث وقت طرحها، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

ونشر تامر حسني في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر مقطع فيديو من الأغنية، وعلق عليها قائلًا: "أغنية سي السيد شايفكم محتفلين بيها اليومين دول أوي بس عاجبني أن البنات حابينها دلوقتي مش عارف ازاي عكس أول ما نزلت"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن إعجابهم بالأغنية

تامر حسني  (4)
تامر حسني (4)
تامر حسني  (3)
تامر حسني (3)
تامر حسني  (2)
تامر حسني (2)
تامر حسني  (1)
تامر حسني (1)
تامر حسني
تامر حسني
تابع موقع تحيا مصر علي