عاجل
الأربعاء 02 أكتوبر 2024 الموافق 29 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

مبحبش أنشر حاجة عن حياتي الشخصية.. شذى ترد على أنباء طلاقها

شذى
شذى

أكدت الفنانة شذى عن خبر طلاقها رسمياً، وبالأخص بعد تناول رواد السوشيال ميديا خلال الساعات الماضية عن خبر طلاقها سواء كان حقيقي أم اشاعة لتخرج وترد على كل ما هو متداول.

شذى ترد على خبر طلاقها

خرجت المطربة شذى لترد على خبر طلاقها، لتصرح عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفديوهات في منشور وصده موقع تحيا مصر، فـ كتبت: "مبحبش من زمان أنشر حاجه عن حياتي الشخصية، بس بما إن تليفوني فجأة مبطلش رن ولأن حقيقي أنتم بالنسبة لي عائلتي الكبيرة و محبتش مأكدش خبر الطلاق اللي حاصل من فترة".

وتابعت شذى: "بشكر أصدقائي الصحفيين المحترمين اللي كلموني يتأكدوا من الخبر اللي وصلهم على احترامهم لخصوصيتي و أنهم يتأكدوا قبل ما يتم نشر شيء خاص عني و أسفه لو مش قادرة أرد على الكل، مضيفة ربنا دائما بيكتب لينا الأصلح، رب الخير لا يأتي إلا بالخير الحمد لله".

منشور شذى حسون

آخر أعمال المطربة شذى

ومن جانبه، طرحت الفنانة شذى أحدث أعمالها الغنائية تحت اسم أغنية "بنادي عليك" من ضمن ألبومها الجديد، والذي يضم 4 أعمال غنائية باللهجة المصرية وهم بنادي عليك، قلبي اختار، دلع، الليلة"، وصُورت جميعها على طريقة الفيديو كليب مع المخرجة بتول عرفة، وأغنية "بنادي عليك" لـ شذى حسون، من كلمات فاضل الراوي، وألحان محمد مصطفى، وتوزيع هشام محمد، والكليب من إخراج بتول عرفة.

كلمات أغنية بنادي عليك لـ شذى

وعلى الجانب الآخر، صُورت أغنية "بنادي عليك" في أسوان أحد المناطق المميزة، وظهرت معالم أسوان الجمالية التي حرصت على إبرازها المخرجة بتول عرفة لتخرج الفديو كليب بأحسن صورة ممكنة.

شذى حسون

وجاءت كلمات الأغنية كالاتي:  
ولا بيفرق وجودي معاك ولا بعدي، ولا يهمك تعيش عادي كده بعدي، مهنش عليك ولا حسيت ف يوم بيا، وصعب عليا اعيش الدنيا دي وحدي.. بنادي عليك وبتكلم، وبتعذب وبتألم، ولما القاك اجي اسلم، واشيلك جوه في عينيا، ما انا عشقتك ولو قلبك، عمره ما حسني جنبك، في بعدي هبقى انا شيفاك.. بضحك برضه كالعاده، على نفسي وبتمادى، وحالة حب وسعاده، ومراية الحب دي عميه، حاولت كتير لكن حاسه، بقلب محسنيش لسه، خلاص ماجتش من قصه، عندي كرامتي بالدنيا.

تابع موقع تحيا مصر علي