عاجل
السبت 06 يوليو 2024 الموافق 30 ذو الحجة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

كارول سماحة تصل المغرب استعدادًا لحفلها الغنائي ضمن مهرجان موازين

كارول سماحة
كارول سماحة

وصلت المطربة اللبنانية كارول سماحة منذ قليل إلى المغرب استعدادًا لحفلها الغنائي الذي من المقرر إقامته ضمن مهرجان موازين غدًا الجمعة 21 يونيو.

وصول كارول سماحة إلى المغرب

وعند وصول كارول سماحة الذي يرصده موقع تحيا مصر إلى المغرب استقبلها المعجبون بالورود والرقص وقدموا لها اللبن كنوع من أنواع الترحاب لها، ومن المقرر أن تقدم كارول باقة من أمتع أغانيها التي تعجب الجمهور.

كارول سماحة

كارول سماحة تتحدث عن تعرضها للتحرش

وسبق وأن أكدت كارول سماحة أنها تعرضت للتحرش أكثر من مرة وهو في سن صغير، وكشفت عن تعاملها مع الأمر، وقالت خلال برنامج زمن: "أول مرة أتعرض للتحرش كان عمري 7 سنين، وبعدها في عمر 10 و11 سنة، ووقتها الموضوع زاد عن حده".

وتابعت كارول سماحة قائلة: "عالجت الموضوع مع الشخص اللي أتحرش بيا بالتهديد، وهو كان من العائلة معرفش حد من أهلي عشان جو العائلة ميتوترش، وهددته بأنه لو دخل البيت تاني عندنا هتنتهي حياته، ومن وقتها خاف، ولما شوفته لما كبرت عينه كانت في الأرض، وبقى بيخجل مني واللي حصل معايا خلاني مبخافش من حاجة".

أخر أعمال كارول سماحة

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال كارول سماحة أغنية اضحك يا قلبي، والتي جاءت من كلمات كارول سماحة، وألحان محمد يحيى، وتوزيع أمين نبيل، وتقول كلماتها: اضحك يا قلبي و عيش ويا فرحة ما تسيبينيش جمعلي الناس الحلوة حوالي غيرها ما ليش اضحك يا قلبي جنون الحب مش مضمون يدينا أجمل حاجة وفثواني دمع عيون يا ليالينا اضحكي ورينا سهرتنا الحلوة دي لينا نفرح كده مع بعضينا وأمانينا دي فكل مكان نسينا ناس غدرو و بكو عنينا مالناش دعوة بماضينا يجمعنا أحلى الاوقات العمر غمضة عين جايين منين على فين احنا سوا النهارده وبوكرا مش عارفين ويا ريت ما نحسبهاش خسران بقا اللي ما جاش العمر لو كان ليلة دي الليلة حتتعاش يا ليالينا اضحكي ورينا سهرتنا الحلوة دي لينا نفرح كده مع بعضينا وأمانينا دي فكل مكان نسينا ناس غدرو و بكو عنينا مالناش دعوة بماضينا خلينا ننسى الاحزان.

تابع موقع تحيا مصر علي