عاجل
السبت 28 سبتمبر 2024 الموافق 25 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

بسمة بوسيل تطرح أغنية جديدة بعنوان قال في حقي

بسمة بوسيل
بسمة بوسيل

طرحت المطربة بسمة بوسيل أغنية جديدة لها بعنوان قال في حقي، وذلك وفقًا لما أعلنته عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

بسمة بوسيل تطرح أغنية قال في حقي

ونشرت بسمة بوسيل في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر مقطع قصير من الأغنية، وعلقت عليه قائلة: "قال في حقي كل خير، قال كلام عاقل كبير، أغنية جديدة قال في حقي دلوقتي على يوتيوب وجميع المنصات، من كلمات أحمد زيزو، ألحان وتوزيع شريف قاسم، ومكس وماستر مصطفى رؤوف"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن إعجابهم بالأغنية.

بسمة بوسيل 

بسمة بوسيل تكشف عن وصيتها لابنتها في برنامج ع المسرح

وسبق وأن كشفت بسمة بوسيل عن وصيتها لابنتها في برنامج ع المسرح والذي يُعرض عبر شاشة قناة الحياة ويرصده موقع تحيا مصر وصرحت بعدم رغبتها في زواج ابنتها من شخص مشهور وأنها لن تقبل بذلك مهما حدث حيث قالت: "أنا مش عايزاها تتجوز واحد مشهور، ممكن تلاقي حد كويس أوي لكن لو هو مشهور دا يضيع كل حاجة والشهرة ساعات بتبقي لعنة.. ولازم يبقى مؤمن وقريب من ربنا عشان يراعي ويتقي ربنا فيها، ولو جه واحد مؤمن وقريب من ربنا بس مشهور هرفض وهقف قدام الجوازة".

بسمة بوسيل تدافع عن سعد لمجرد

وكانت قد دافعت بسمة بوسيل عن المطرب سعد لمجرد قائلة: أنا معرفش الحق فين لكن اللي أنا قولته لأن سعد المجرد صعب عليا، وكان عندي تكريم في مؤسسة نسوية اتلغى مش مهم مش عايزاه ومكنتش عايزه أروح لأن أنا مش فيمنست وربنا خلقنا بنكمل بعض فأنا من رأيي الست القوية هي الست الذكية وأنا باخد اللي أنا عايزاه بالطريقة اللي انا عايزاها فأنا ذكية".

وتابعت: "أنا مش فارقلي وأنا وقفت مع ابن بلدي، وفي حاجات كتير مش مفهومة وهو لم تثبت إدانته ولا في حكم نهائي.. وأنا مع الحق ومش طبيعي إنها تروح الفندق وتروح غرفة رجل غريب عنها دي مش طبيعتنا ولا ثقافتنا وأنا لو في بلد وفيها ثغرة في القانون أعرف أحور منها هحور ومعنى جملتي إن الست لازم تعرف قيمة نفسها ومعنى إنها تطلع لراجل غريب فهي متعرفش قيمة نفسها".

تابع موقع تحيا مصر علي