عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

خطوبة منة القيعي والممثل يوسف حشيش| صور

منة القيعي ويوسف
منة القيعي ويوسف حشيش

أعلنت الشاعرة الغنائية منة القيعي خطوبتها على الممثل والبلوجر يوسف حشيش، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

خطوبة منة القيعي والممثل يوسف حشيش

ونشرت منة القيعي مجموعة صور لها من خطوبتها، في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر، وعلقت عليها قائلة: "وطنط تبقى حماتي"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين تمنوا لهما حياة سعيدة.

خطوبة منة القيعي ويوسف حشيش 

أخر أعمال يوسف حشيش

وكان أخر أعمال يوسف حشيش في التمثيل ظهوره كضيف شرف في مسلسل الحشاشين والذي كانت تدور أحداثه في في إطار تاريخي، في القرن الحادي عشر، حول زعيم الحشاشين (حسن الصباح)، وقيادته للفرقة التي اشتهرت بتنفيذ عمليات اغتيالات دموية لشخصيات مرموقة في تلك المرحلة.

ويشارك في بطولة مسلسل الحشاشين بجانب كريم عبدالعزيز كل من نيقولا معوض، فتحي عبد الوهاب، ميرنا نور الدين، أحمد عيد، إسلام جمال، وغيرهم، والمسلسل من تأليف عبد الرحيم كمال، ومن إخراج بيتر ميمي، ويحكي قصة حياة حسن الصباح مؤسس جماعة الحشاشين الإرهابية التي أرعبت العالم.

أخر أعمال منة القيعي

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال منة القيعي أغنية يا حرام معلش غناء المطربة كارمن سليمان، والتي تقول كلماتها: مسكين مسكين هتبوخ من غيرنا ده اللي يدوق من خيرنا اللي يدوق من خيرنا صعب يدوق حاجة وراه يا حزين يا حزين احنا رقص الليلة ابو خمره حلوين ومفيش فينا حاجة ناقصه واحنا اللي معانا رخصه احنا اللي معانا رخصه للانبساط وهواه يا حرام يا حرام معلش ياللي انت محبتناش فاتك حبة دلع يا جدع معشتهاش الانس واللي منه وقلوب ماللي بيحنوا کام ضحكة من اللي بيرنوا وبلاوي معدنهاش ابعتهاله.. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتهاله.. ابعتهاله ياللي مش واخد به وسط احنا الخلطة السرية ومش فينا حاجة الاهيه رباني إذن تقبل كل الناس من قعدتنا يحلفوا بلذاذتنا يواقل رقصنا ندخل في الراس على طول فابعتهاله.. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتهاله.. ابعتهاله ياللي مش واخد به یا حرام يا حرام معلش ياللي انت محبتناش فاتك دلع يا جدع معشتهاش الانس واللي منه وقلوب ماللي بيحنو کام ضحكة حبة من اللي بيرنوا وبلاوي معدنهاش ابعتهاله.. ابعتها له اللى مش واخد باله.

تابع موقع تحيا مصر علي