عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

أبلة فاهيتا تكشف أنواع الرجال والسيدات في برنامج بيت السعد: الست زي الأفلام.. والراجل مهيطل

أبلة فاهيتا
أبلة فاهيتا

كشفت الدمية أبلة فاهيتا عن أنواع الرجال والسيدات من وجهة نظرها، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج بيت السعد، المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة إم بي سي وان، ويقدمه كلا من الفنان أحمد سعد وشقيقه الفنان عمرو سعد.

تصريحات أبلة فاهيتا في برنامج بيت السعد

وقالت أبلة فاهيتا في تصريحاتها التي يرصدها موقع تحيا مصر: الستات أنواعها زي الأفلام بالظبط في الست الوثائقية، دي اللي بتوثق كل حاجة وصريحة وتقول للأعور أنت أعور في عينه بس لا فيه هزار ولا ضحك ولا حاجة خالص.. كلها بالوثائق، وفي ست اللي هي رومانتيك كوميدي دي اللي بتحب على روحها طول النهار، عبيطة وهبلة وتطلع من حفرة تخش في دحديرة بس كله واخداه بالضحكة الحلوة.

أبلة فاهيتا 

وتابعت أبلة فاهيتا: وفي نوع اللي هو الاكشن ودي مش بتهمد، طول النهار تلعب رياضتين تطبخ طبختين تشتغل شغلانتين، والنوع الأخير هو النوع الرعب انتقامية ومرعبة.

أبرز تصريحات أبلة فاهيتا مع عامى بن جساس

وسبق وأن حلت الدمية الشهيرة أبلة فاهيتا ضيفة في برنامج المغرد الذي يقدمه عامر بن جساس على قناة أبوظبي في لقاء حصري كشفت فيه عن العديد من جوانب شخصيتها الداخلية، بأسلوبها الصريح الذي أعتاد عليه الجمهور.

حيث كشفت أبلة فاهيتا، أن بعد غيابها تصدرت عدد من المذيعات المشهد مشيرة إلى أنهم يقلدونها في طريقة محاورتها للضيوف من ألعاب واستضافتها لأسر هؤلاء النجوم، وعن تقديمها برنامج سياسي قالت أبلة فاهيتا،:" أنا بحب الضيوف يكونوا على طبيعتهم بس لو قدمت برنامج سياسي هسميه "ذئاب بلا أنياب"، وأول ضيف هستضيفه هيكون "رئيس وزراء فنلندا".

تفاصيل دويتو الزين لـ أحمد سعد والشاب خالد

وكان قد طرح المطرب أحمد سعد دويتو جديد له مع الشاب خالد، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.

وجاءت أغنية الزين التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر من كلمات مصطفى حدوتة وعبده سعود، ومن ألحان أحمد سعد، وتقول كلماتها: كانت فين العيون دي وكان فين الجمال ده كانت فين السهره دي وكان فين القمر ده كانت فين الضحكه دي وكان فين الدلع ده؟ انا بحب الحاجات دي ده انا بموت في الكلام ده هل هذا ما تقوله؟ غي شوفتك هبلني الزين يا عمري عينيك شابين وین اداني عشقك وين قلبي يبغيك انتي وين تروحي اديني معاك ننسى روحي وما ننساك وانتي داويني بدواك يا عمري حياتي نهديها لك انتي تعالي هنا مره مره وانا معاك كل مره ده انت بس اللي في قلبي والباقيين بره بره.

تابع موقع تحيا مصر علي