عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

غدًا الخميس.. كارمن سليمان تطرح أغنية جديدة بعنوان هنا هنا

كارمن سليمان
كارمن سليمان

تستعد المطربة كارمن سليمان لطرح الأغنية الرابعة والأخيرة من ميني ألبوم حبايب قلبي، والتي تحمل اسم هنا هنا، غدا الخميس في تمام الساعة السادسة مساء، وذلك وفقًا لما أعلنته عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

موعد طرح أغنية هنا هنا لـ كارمن سليمان

ونشرت كارمن سليمان في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر بوستر الأغنية، وعلقت عليه وكتبت: "هنا هنا بكرا الساعة 6 بليل على كل منصات الموسيقى"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع الأغنية فور طرحها.

كارمن سليمان 

تصريحات كارمن سليمان في برنامج أجمد 7 الساعة 7

وسبق وأن أعربت المطربة الشابة كارمن سليمان عن سعادتها بمسيرتها الفنية من بدايتها وحتى الآن، وذلك من خلال لقائها اليوم ببرنامج أجمد 7 الساعة 7 مع المذيعة جيهان عبد الله، عبر محطة راديو نجوم إف إم.

وقالت كارمن سليمان: أنا مبسوطة باللي وصلت ليه وكان نفسي بالتأكيد يكون أفضل، ولكن اللي عطلني كانت ظروف إنتاجية وهي اللي عقدت بعض الأمور، والحمد لله فخورة بمسيرتي لغاية دلوقتي، وسعيدة أني عملته خطوة خطوة، وكان نفسي يكون عندي أغاني أكتر طبعا، وأكون متواجدة بشكل مكثف على الساحة.

أخر أعمال كارمن سليمان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال كارمن سليمان أغنية حرام معلش، التي طرحتها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وتقول كلماتها: مسكين مسكين هتبوخ من غيرنا ده اللي يدوق من خيرنا اللي يدوق من خيرنا صعب يدوق حاجه وراه يا حزين يا حزين احنا الليلة ابو طعمه حلوين ومفيش فينا حاجة ناقصه واحنا اللي معانا رخصه احنا اللي معانا رخصه للانبساط وهواه يا حرام يا حرام معلش ياللي انت محبتناش فاتك حبة دلع يا جدع معشتهاش الانس واللي منه وقلوب ماللي بيحنوا کام ضحكة من اللي بيرنوا وبلاوي ابعتها له .. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتها له .. ابعتهاله ياللي مش واخد به، وسط احنا الخلطة السرية ومش فينا حاجة الاهه رباني كده تقبل كل الناس من قعدتنا يحلفوا بلذاذتنا يواقل رقصنا ندخل في الراس على طول فابعتهاله .. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتهاله.

تابع موقع تحيا مصر علي