عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يستجيب لطلب كارمن سليمان مع يارا أحمد

كارمن سليمان
كارمن سليمان

استجاب الفنان تامر حسني، لطلب الفنانة كارمن سليمان بتعاونهما في أغنية دويتو خلال الفترة المقبلة، وذلك وفقا لما صرحت به مع الإعلامية يارا أحمد في برنامجها نجمك مع يارا، المذاع عبر قناة "هي".

تامر حسني يستجيب لطلب كارمن سليمان 

وشارك تامر حسني، متابعيه عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام في منشور رصده موقع تحيا مصر، مقابلة كارمن سليمان مع يارا أحمد، وعلق على مطالبتها بتعاونهما: يشرفني يا أحلى كوكي في الدنيا.

كارمن سليمان 

وكانت كارمن سليمان، أعربت عن رغبتها في التعاون مع الفنان تامر حسني، حيث قالت في تصريحاتها مع الإعلامية يارا أحمد: بحب تامر حسني جدًا وبحب كل اللي بيعمله، ودايمًا ببقى متابعة كل حاجة بينزلها، ونفسي أعمل معاه دويتو.

تصريحات كارمن سليمان في برنامج نجمك 

وكانت قد صرحت كارمن سليمان أيضا: عملنا ميني ألبوم حبايب قلبي بحب أوي أنا وعزيز الشافعي ومصطفى جاد، واشتغلنا عليه بكل حاجة جوانا، وكنا مبسوطين جدًا بالفكرة اللي جت أصلًا من عند عزيز، وعزيز فعلًا كان مديني أحسن حاجة عنده، عزيز غنى حاجات قبل كده، بس يمكن أول أغنية دويتو مع بنت كانت معايا، والألبوم كله من لـ عزيز الشافعي فكان لازم أنه يغني فيه وكنت مُصرة جدًا على ده.

كارمن سليمان 

وتابعت: الأغنية اللي بنغني فيها مع بعض أنا وعزيز اسمها بكائيات وهي من الأغاني اللي مالهاش شبه خالص، وهي أغنية عياط جدًا وكلامها زعلان جدًا وتقطيع شرايين.

أخر أعمال كارمن سليمان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال كارمن سليمان أغنية حرام معلش، التي طرحتها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وتقول كلماتها: مسكين مسكين هتبوخ من غيرنا ده اللي يدوق من خيرنا اللي يدوق من خيرنا صعب يدوق حاجه وراه يا حزين يا حزين احنا الليلة ابو طعمه حلوين ومفيش فينا حاجة ناقصه واحنا اللي معانا رخصه احنا اللي معانا رخصه للانبساط وهواه يا حرام يا حرام معلش ياللي انت محبتناش فاتك حبة دلع يا جدع معشتهاش الانس واللي منه وقلوب ماللي بيحنوا کام ضحكة من اللي بيرنوا وبلاوي ابعتها له.

تابع موقع تحيا مصر علي