عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

حسن شاكوش يرد على شائعات عودته لـ ريم طارق: مفيش رجوع

حسن شاكوش
حسن شاكوش

نفى مطرب المهرجانات حسن شاكوش كل ما تردد خلال الفترة الماضية عن عودته لطليقته ريم طارق، وذلك من خلال بث مباشر عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

حقيقة عودة حسن شاكوش لـ ريم طارق

وقال حسن شاكوش في البث المباشر الذي يرصده موقع تحيا مصر: لأ يا جماعة أنا مرجعتش حد، أنا صحيت بين يوم وليلة ولقيت كله بيتكلم وأنا مأعلنتش حاجة على السوشيال ميديا بتاعتي، مفيش رجوع خلاص بلوك، هعملكم أغنية اسمها مفيش رجوع، وهينزل أغنية جديدة اسمها اللي خان ملهاش علاقة بالموضوع خالص، أي حد اتخان بقى يسمعها.

حسن شاكوش 

رد ريم طارق على شائعات رجوعها لحسن شاكوش

وكانت قد حرصت ريم طارق الرد على شائعات رجوعها لطليقها مطرب المهرجانات حسن شاكوش، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت ريم طارق في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر من خلال خاصية استوري: أنا مش عايزاكم تنسوا أن دا كان أخر قرار ليا في الموضوع ومفيش كلام يتقال تاني.

أخر أعمال حسن شاكوش

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال حسن شاكوش أغنية قطر جيلك من كلمات مصطفى الجن، ألحان منعم، توزيع إسلام ساسو، وإخراج حسام مجدي، وتقول كلماتها: "واحده واحده يا قطر جيلك عارف ان مفيش بديلك انتی اصلا مين يجيلك في الدلع ولا الجمال عادى خليهم يقولو القمر فوق مين يطولو دا البطل لحظة وصولو خطوتو بتعمل زلزال بطل مجاش اللى ينيمو ويقف قصاد سحره ويهزمه كل اللي يتحدوكي سلموا یا نمبر وان ف الجامدين عرشك مجاتش اللى تهدده منك مفيش وبيستوردوا وياعيني بيحاولوا يقلدوا وبردو جمبك مش باينين كلو يصحالو ويفوقلو دا الفرس نازل بتقلو ممكن الملعب يروقلو اصحو وحش الكون حضر".

وكانت قد أثار فيديو كليب قطر جيلك جدلا واسعا عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة منذ طرح البرومو التشويقي الخاص به، حيث ظن عدد من الجمهور أن الفيديو كليب تم تصويره في قصر البارون، ولكن خرجت وزارة السياحة لتنفي تلك التخمينات.

تابع موقع تحيا مصر علي