عاجل
السبت 21 سبتمبر 2024 الموافق 18 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد تصدر مهرجان الدنيا قاسية اتشقلبت بيا التريند.. زوجة عصام صاصا: حتى وإنت مش موجود رقم واحد

عصام صاصا وزوجته
عصام صاصا وزوجته

تواصل جهاد أحمد، زوجة مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا إثارة الجدل بتصريحاتها عن زوجها بشكل مستمر، خاصة بعد قرار حبسه 6 اشهر بتهمة دهس أحد الأشخاص على الطريق الدائري وإثبات تعاطيه مواد مخدرة.

زوجة عصام صاصا تحتفل بتصدر أغنيته الدنيا قاسية اتشقلبت بيا التريند 

ونشرت زوجة عصام صاصا صورة من موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب مرفق بها أغنية عصام صاصا الجديدة والتي أتت بعنوان الدنيا قاسية اتشقلبت بيا ضمن الأغنيات الاكثر رواجا على الموقع وعلقت عليها من خلال خاصة ستوري بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام ورصده موقع تحيا مصر: "حتى وانت مش موجود رقم واحد".

منشور زوجة عصام صاصا 

وكانت قد كشفت زوجة عصام صاصا عن أول زيارة لهما معا، قائلة: مش عارفة أنام.. النهاردة أول زيارة لعصام صاصا بعد الجلسة وانا معرفش عنه حاجة خالص.. خايفة ومتوترة من الزيادة ومش عارفة اقوله احنا كويسين واضحك عليه ولا اقول الحقيق.. ياترى هلاقيه هناك عامل ازاي وهيضحك علينا ويقول أنا كويس هو كمان ول هيقول الحقيقة.

عصام صاصا 

تفاصيل أغنية الدنيا قاسية اتشقلبت بيا للمطرب عصام صاصا 

وكان قد طرح عصام صاصا أغنية الدنيا قاسية اتشقلبت بيا منذ أيام وذلك بعد حبسه 6 اشهر، وتفاعل عدد كبير من الجمهور مع هذا المهرجان والذي تقول كلماته: الدنيا قاسيه اتشقلبت بيا في ثواني فتحت عينى لقيتنى فجأه في دنيا تاني وحشتنى نفسى واهلى واخواتى و مکانی هوون يارب الغربه صعبه مموتانی ربنا علشان عالم بيا مش هيشمتكم يوم فيا قادر ياكريم تسمع ليا وتنجيني انا عارف انك مش هتسبنى وبلاك معناه ان انت حاببني دانا طوب الارض بيحاربني طالع عيني اه من الحياه بقا كل دا كان مستخبى انا مش بخير والصدمه هتو قفلی قلبی غرقان في بحر دموع مفيش ولا حد جمبي مبقاش خلاص بأيديا غير اني ادعى ربی.

حبس عصام صاصا 

وكان قد أصدر قرار بحبس مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا لمدة 6 أشهر بعد اتهامه في قضية قتل عن طريق الخطأ نتيجة دهسه لأحد الأشخاص على الطريق الدائري ورغم تصالح عصام صاصا مع أسرة المتوفي إلى أنه استمر التحقيق في القضية بعد ثبوت تناول صاصا مواد مخدرة أثناء القيادة، وفقا لتحليل الطب الشرعي.

تابع موقع تحيا مصر علي