عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

عصام صاصا يرد على انتقادات طرحه لأغنية جديدة رغم الحكم بحبسه 6 شهور: عندي التزامات

عصام صاصا
عصام صاصا

حرص مطرب المهرجانات عصام صاصا الرد على انتقادات وتساؤلات الجمهور بشأن طرحه لأغنية جديدة رغم الحكم بحبسه 6 أشهر، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

رد عصام صاصا على تساؤلات الجمهور

وكتب عصام صاصا في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر من خلال خاصية استوري: التراك متسجل ومتصور من شهر وفي عقود والتزامات.

منشور عصام صاصا عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام 

تفاصيل أغنية الدنيا قاسية اتشقلبت بيا لـ عصام صاصا

ومنذ دقائق طرح عصام صاصا أغنية الدنيا قاسية اتشقلبت بيا عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وجاءت الأغنية من كلمات مصطفى الجن، وتقول: الدنيا قاسيه اتشقلبت بيا في ثواني فتحت عينى لقيتنى فجأه في دنيا تاني وحشتنى نفسى واهلى واخواتى و مکانی هوون يارب الغربه صعبه مموتانی ربنا علشان عالم بيا مش هيشمتكم يوم فيا قادر ياكريم تسمع ليا وتنجيني انا عارف انك مش هتسبنى وبلاك معناه ان انت حاببني دانا طوب الارض بيحاربني طالع عيني اه من الحياه بقا كل دا كان مستخبى انا مش بخير والصدمه هتو قفلی قلبی غرقان في بحر دموع مفيش ولا حد جمبي مبقاش خلاص بأيديا غير اني ادعى ربی.

تفاصيل الحكم على عصام صاصا

ومن الجدير بالذكر أن عصام صاصا تم الحكم عليه بالسجن لمدة 6 أشهر بتهمة تعاطي المخدرات، على هامش قضية قيامه بدهس شخص على الطريق الدائري.

وشهدت محاكمة عصام صاصا التي أقيمت يوم الأحد الماضي العديد من اللقطات المثيرة منها دخول عصام صاصا إلى المحكمة وهو يبكي ويمسك بالمصحف.

زوجة عصام صاصا تثير الجدل بهذا التعليق

وسبق وأن أثارت جهاد أحمد زوجة عصام صاصا الجدل الجدل بتعليقاتها المثيرة للشفقة بعد حكم حبس زوجها 6 أشهر بتهمة دهس أحد الأشخاص على الطريق الدائري وتناوله مواد مخدرة.

وكتبت زوجة عصام صاصا عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام من خلال خاصية ستوري والتي رصدها موقع تحيا مصر: يارب كنت موت انا وجوزي وارتحنا من ظلم الدنيا.

تابع موقع تحيا مصر علي