عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي صبري يتصدر تريند رقم 1 بأغنية كداب على يوتيوب

اغنية كداب للمطرب
اغنية كداب للمطرب رامي صبري

تواصل أغنية كداب للمطرب رامي صبري من ألبومه الغنائي الجديد أنا جامد كدة كدة، تصدر تريند رقم 1 على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب وذلك بعد أيام من طرحها، فضلا عن حصدها ردود فعل إيجابية على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

رامي صبري يتصدر تريند رقم 1 على يوتيوب بأغنية كداب 

وكان قد احتفل رامي صبري بتصدر تريند رقم 1 على موقع الفيديوهات يوتيوب، وذلك من خلال منشور كتبه عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام ورصده موقع تحيا مصر، قال فيه: أغنية كداب من ألبوم انا جامد كدة كدة تريند رقم 1 على موقع يوتيوب.

رامي صبري يحتفل بنجاح أغنية كداب 

وتعد أغنية كداب للفنان رامي صبري من كلمات عمرو المصري، وألحان وتوزيع عمرو الخضري، ماستر عمرو محروس.

كلمات أغنية كداب للمطرب رامي صبري 

وجاء كلمات أغنية كداب على النحو الآتي: كداب يروح ملوش رجوع  يعيش ويغرق في الدموع  يستاهل إنه يعيش وحيد  ده قلبه معمول من حديد  ميستاهلش زعلي يوم  خد وقت أكتر من اللزوم  هنساه كإنه شيء مجاش  و كإنه زرع متسقاش  كإنه مات.. كإنه مات  وخد معاه الذكريات.. كإنه مات  ميدواش هيعيش حياته  يفتكرني مهما عاش.. بعته ببلاش  كداب يروح ملوش رجوع  يستاهل إنه يعيش وحيد  ده قلبه معمول من حديد  كان للقساوة مادة خام  ومكانش بيجمل كلام  عملت عشانه زمان كتير  ولا شوفت منه دقيقة خير  ياخسارة اللي ضاع عليه  لو ببلاش مش هشتريه  والله راحة النفوس  متتقلش بالفلوس  كداب يروح ملوش رجوع  يعيش ويغرق في الدموع  يستاهل إنه يعيش وحيد  ده قلبه معمول من حديد.

ألبوم رامي صبري الجديد 

وشمل ألبوم رامي صبري الجديد انا جامد كدة كدة أغنيات: "أنا جامد كده كده" و"ما بتحصليش كتير" و"كداب" و"كنا معدين" و"على بالي" و"فيها إيه"، وجاءت كلمات أغنية أنا جامد كدة كدة على النحو الآتي: بتحب أنت تضحكني  هتسيبني هتفرق إيه  جاي تشككني في نفسي  بقى ده كلام يترد عليه  إن أنت تقول هتسيبني  أهي دي لوحدها ايفيه  اسمعني هقولك إيه  أنا جامد كده كده  مابحطش أيدي على خدي  ولا بقعد في البيت أسبوع  دنيا هكملها لوحدي  وكأن مفيش موضوع  اتجدعن بس أنت أمشي  ماتهددنيش ممنوع  أنا جامد كده كده.

تابع موقع تحيا مصر علي