عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

والنبي روحوه معايا.. انهيار زوجة عصام صاصا في جلسة محاكمته

زوجة عصام صاصا
زوجة عصام صاصا

انهارت السيدة جهاد أحمد، زوجة مؤدي المهرجانات عصام صاصا، أثناء جلسة محاكمته اليوم الأحد الموافق 11 من شهر أغسطس الجاري، بتهمة دهس شخص على الطريق الدائري وتعاطي المخدرات.

محاكمة عصام صاصا اليوم بتهمة دهس شخص 

كما رصد موقع تحيا مصر أيضا أول ظهور لمغني المهرجانات عصام صاصا أثناء محاكمته اليوم الأحد بتهمة دهس أحد الأشخاص على الطريق الدائري، وظهر وهو ممسك بمصحف وتسود عليه ملامح الحزن والبكاء، ويذكر أنه تم القبض على عصام صاصا فور وصوله مطار القاهرة أثناء عودته من دبي.

زوجة عصام صاصا: محدش قبض على عصام.. هو اللي نزل عشان القضية بكرا

وكانت قد نفت جهاد أحمد، زوجة عصام صاصا، أمس السبت كل ما تم تداوله بشأن القبض على عصام صاصا، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

زوجة عصام صاصا في جلسة محاكمته اليوم 
جهاد أحمد زوجة عصام صاصا 

وكتبت زوجة عصام صاصا في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر: أكتر حاجة تعباني أني حاولت في الأول أدافع عن عصام أنه مظلوم بس التريند خلاكم متشوفوش الحقيقة ودلوقتي بتقولوا حرام دا مظلوم ليه بيحصل فيه كدا، مش طالبة حاجة غير أن ربنا يرجعه لابنه وبيته، بس على فكرة محدش قبض على عصام زي الأخبار ما بتنزل، عصام هو اللي نزل عشان القضية بكرا، وكان عامل الفيديو قبل ما ينزل عشان مش عارف هو هيحصل ايه معاه في الجلسة.

تصريحات زوجة عصام صاصا بعد القبض عليه

وفي نفس السياق، قالت جهاد زوجة مطرب المهرجانات عصام صاصا، انها وزوجها يعانوا بشكل كبير خلال هذه المرحلة خاصة بعد القبض عليه بتهمة تزوير أوراق رسمية، وقالت جهاد زوجة مطرب المهرجانات عصام صاصا، خلال تصريح خاص لموقع تحيا مصر أن حياتهم انقلبت رأس على عقب فجأة منذ واقعة دهس زوجها لأحد المارة على الطريق الدائري.

وأضافت جهاد زوجة مطرب المهرجانات عصام صاصا انا مؤمنة بقدر الله والحمد لله على كل ابتلاء احنا اتحسدنا وان شاء الله كل حاجة تتحل .

تابع موقع تحيا مصر علي