عاجل
الأحد 08 سبتمبر 2024 الموافق 05 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

فريدة سيف النصر تعلن تعرضها للسرقة: سلمت بيتي لعديمة أمانة وخاينة

فريدة سيف النصر
فريدة سيف النصر

أعلنت الفنانة فريدة سيف النصر تعرضها للسرقة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تعرض فريدة سيف النصر للسرقة

وكتبت فريدة سيف النصر في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر: ياجماعه طنط فريده إتروقت جامد.. استغرب جدا من اللي يمد أيده ياخد حاجاتك بمنتهي البجاحة ويسرقك وانت مٱمنه جدا.. طيب ازاي هاتسلم بيتك لحد.. وتلاقيه خانك.. وممكن تأذيه لكن يصعب عليك عيالهم.. برغم أن سهل جدا لو طلبوا الحاجات دي تديهالهم بطيب خاطر وبالحلال بدل مايبقوا حراميه وخاينين.. أنا أول مره في حياتي ابعد عن بيتي كتير.. ومن يوم مارجعت للنهارده كل شويه اكتشف كوارث متاخده..كل ما احتاج حاجه ادور مالاقيهاش.. منك لله يا شيخة.

فريدة سيف النصر 

وتابعت: ياجماعة أنا واضح اني سلمت بيتي لعديمة أمانة وخاينة ومش عايزة اسب ولا أأذي علشان ماعملتش لهم بلوك ويمكن عيالها يهزءوها.. لكن لو في عندها ضمير ؟.. ضمير ايه وزفت ايه يافريده.. العوض على الله بس مش هاتتهني أنا عارفة نفسي اللي بيخونني أو يظلمني ربنا في ظهري.. حسبي الله بجد.. هو أنا ناقصه الحمدلله.

علاقة فريدة سيف النصر بالسوشيال ميديا

وسبق وأن كشفت الفنانة فريدة سيف النصر عن شكل علاقتها بالسوشيال ميديا، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج أسرار النجوم، الذي تقدمه الإعلامية إنجي علي، عبر محطة راديو نجوم إف إم.

وقالت فريدة سيف النصر في تصريحاتها التي يرصدها موقع تحيا مصر: ماليش في السوشيال ميديا ودايمًا بقول شغلك هو اللي يتكلم عنك، وأنا برفض أدوار كتير ما بعملش 3 و4 أدوار في الموسم لأن مش معقول الناس تشوفني هنا وهنا طب هوحشهم إزاي، أنا بتعامل مع الدور كأني بخطب أو بتجوز.

أخر أعمال فريدة سيف النصر

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال فريدة سيف النصر مسلسل العتاولة الذي تم عرضه عبر شاشات التلفزيون المختلفة في الموسم الرمضاني الماضي، وكانت تدور أحداثه في إطار من التشويق والإثارة، يتبع العمل قصة الشقيقان (خضر) و(نصار)، واللذان يعملا في مجال النصب والجريمة، مما يضعهما في العديد من العقبات والمخاطر.

وشارك في بطولة المسلسل عدد كبير من النجوم والنجمات، منهم: أحمد السقا، طارق لطفي، باسم سمرة، زينة، مي كساب، هدى الاتربي، فريدة سيف النصر، وغيرهم، والمسلسل من تأليف هشام هلال، وإخراج أحمد خالد موسى.

تابع موقع تحيا مصر علي