عاجل
الإثنين 16 سبتمبر 2024 الموافق 13 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي جمال يطرح أغنية برود ببرود في هذا الموعد| تفاصيل

رامي جمال
رامي جمال

يستعد المطرب رامي جمال لطرح أغنية جديدة له بعنوان برود ببرود، وذلك وفقا لما أعلنه عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

موعد طرح أغنية برود ببرود لـ رامي جمال

ونشر رامي جمال بوستر الأغنية في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر، وعلق عليه وكتب: “إن شاء الله ميعادنا يوم الإثنين الساعة 8”، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع الأغنية فور طرحها.

رامي جمال

رامي جمال: مينفعش مراتي تغني لأن لازم أكون أنا اهتمامها الأول

وسبق وأن أوضح رامي جمال سبب رفضه لـ دخول زوجته عالم الغناء وذلك خلال لقاء تلفزيوني له ببرنامج حبر سري، فقال: “أنا كان عندي مشكلة، عايز الست بتاعتي أكون أنا الاهتمام الأكبر في حياتها، الفن بيسرق العمر، وعايز وأنا عمري بيتسرق يبقى معايا اللي بحبها في إيدي، مش أنا مسروق في حتة وهي في حتة، وقولتها قبل ما نتجوز اكتبيلك أغنيتن تلاتة ولو نجحتي فيها جامد كملي لكن مش هنتجوز".

وأكد رامي جمال أنه يعاني من مشكلة في الانجاب، فقال: أنا عرفت إن عندي مشكلة في الإنجاب، أكيد نفسي في حد يكمل اسمي، لكن الحمد لله من نعم ربنا إنه يرضيكي بكل حاجة، وكنت بخاف على ناريمان تتأذى من الموضوع، وقلت لها إحنا عايشين مرة واحدة، مفيش وقت تعملي جدع وتضيعي على نفسك حلم الأمومة".

أخر أعمال رامي جمال

ويذكر أن أخر أعمال رامي جمال أغنية يا دمعي، التي تم طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وحققت نسب مشاهدة عالية، وجاءت الأغنية من كلمات مصطفى حسن، ألحان مصطفى العسال، وتقول كلمات الأغنية: "ويا مخي مين لففك ويا وجعي ازاي اخففك ويا دمعي يا دمعي يا دمعي يا دمعي نفسي في فرحة تنشفك، يا أصحابي طلعتوا عيرة ملكوش غير سيرتي سيرة غلاوتكوا راحت غلاوتكوا من بعد ما كانت كبيرة رشوا في سكتي خناجرهم وأنا مأمنتش غيرهم وروني كتير من شرهم ومدوقتش حاجة من خيرهم ومد وقتش حاجة من خيرهم".

تابع موقع تحيا مصر علي