عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

عيب كدا .. تعليق مثير من فرح شعبان على جدل طلاقها من على غزلان

فرح شعبان
فرح شعبان

مازالت الإعلامية فرح شعبان والبلوجر علي غزلان يتصدران الترند وصفحات التواصل الاجتماعي فيس بوك وانستجرام بعد إعلان انفصالهما منذ أسبوع.

وهاجم رواد السوشيال ميديا علي غزلان وفرح شعبان أن الطلاق مجرد ترند وليس بينهم اي خلافات وأن الثنائي يعودان مرة أخرى في الظهور معا بعد فترة وجيزة.

رد فرح شعبان على المتابعين 

وقالت البلوجر فرح شعبان في خاصية الاستوري على حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام والذي رصدها موقع تحيا مصر « أنا مش متعودة ارد على أي كلام بيتقال، دي شخصيتي عادي، بسيب الأمور تعدي، لكن في مواقف معينة لازم اطلع أوضح فيها، للمصداقية، عشان انتم بتحبوني وانا بحبكم، وعائلتي التانيه، ومينفعش اشوف كومنت ومطلعش ارد عليه».

وتابعت، «احنا مبنعملش ترند، احنا ماشاء الله مش محتاجين نعمل ترند، احنا متشافين كويس وبنقدم محتوى كويس جدا، وعيب أنا مش محتاجة اعمل ترند، احنا مش أعداء ولا ناس وحشة، احنا انفصلنا بكل هدوء واحترام، وده المفروض اللي يحصل في الطبيعي ».

واضافت، «ان العلاقات من الطبيعي تنتهي بشكل محترم مش تنتهي بفضايح، هو مش انسان وحش ولا أنا إنسانة وحشه، في أسباب شخصية ومش من حق طرف تالت الدخول فيها، ابني خط أحمر ومش هتحبوا ابني اكتر مني، ولا اكتر من باباه، بلاش نتحامل على بعض عشان الموقف صعب وتقيل».

أول ظهور للبلوجر فرح شعبان طليقة علي غزلان 

ونشرت فرح شعبان، صورة جديدة على نغمات اغنية كل حاجة بتعدي للفنان أمير عيد، وذلك خلال تواجدها من الإجازة الصيفية في مدينة ساحلية.

وأطلت البلوجر فرح شعبان، بملابس البحر مرتدية كاش مايوه باللون الازرق واللبني والكحلي على احدث صيحات الموضة والأزياء، ورفعت خصلات شعرها البلوند لأعلى بطريقة الذيل حصان.

وعلق رواد السوشيال ميديا على صورة فرح شعبان «ايوة كدا اهتمي بنفسي واظهري، بنحبك يا فرح، قمر أوي، ربنا يسعدك».

طلاق فرح شعبان وعلي غزلان

وكانت أعلنت الإعلامية فرح شعبان منذ أيام عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، والذي رصده موقع تحيا مصر، «الحمد لله، قدر الله وماشاء فعل، تم الطلاق رسميا مع زوجي علي غزلان اشهدكم واشهد الله أنه كان غير الزوج ولكن لم يتم الإتفاق، اتمنى له الاستمرار في النجاح في الحياة، واتمنى احترام القرار ومحدش يكلمنا في أي تفاصيل، هتفضل صحاب طول العمر ».

تابع موقع تحيا مصر علي