عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

كل حاجة بتعدي .. شاهد أول ظهور للبلوجر فرح شعبان بعد الطلاق من علي غزلان

فرح شعبان
فرح شعبان

شاركت الإعلامية والبلوجر فرح شعبان، صورة جديدة عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام ليعد هذا الظهور الأول بعد الطلاق من البلوجر علي غزلان.

أول ظهور للبلوجر فرح شعبان طليقة علي غزلان 

ونشرت فرح شعبان، صورة جديدة على نغمات اغنية كل حاجة بتعدي للفنان أمير عيد، وذلك خلال تواجدها من الإجازة الصيفية في مدينة ساحلية حسب ما رصده موقع تحيا مصر.

وأطلت البلوجر فرح شعبان، بملابس البحر مرتدية كاش مايوه باللون الازرق واللبني والكحلي على احدث صيحات الموضة والأزياء، ورفعت خصلات شعرها البلوند لأعلى بطريقة الذيل حصان.

وعلق رواد السوشيال ميديا على صورة فرح شعبان «ايوة كدا اهتمي بنفسي واظهري، بنحبك يا فرح، قمر أوي، ربنا يسعدك».

فرح شعبان في أول ظهور بعد الطلاق 

اول ظهور للبلوجر على غزلان بعد الطلاق 

وقال البلوجر علي غزلان في أول ظهور له بعد الطلاق رسميا عن  الإعلامية فرح شعبان، ورصده موقع تحيا مصر «صفحة جديدة نقطة ومن اول السطر، الفترة اللي فاتت اختفيت شوية، غصب عني عشان كل موضوع ياخد وقته، عشان نتعافى منه، الحمدلله اني قدرت اعيد الأولويات من تاني، الحياة مش بتقف، لازم تكمل عشان عندي حياة وعندي شغل، ممكن تبقى زعلان وممكن تبقى مبسوط بس لازم تكمل».

طلاق فرح شعبان وعلي غزلان

وكانت أعلنت الإعلامية فرح شعبان منذ أيام عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، والذي رصده موقع تحيا مصر، «الحمد لله، قدر الله وماشاء فعل، تم الطلاق رسميا مع زوجي علي غزلان اشهدكم واشهد الله أنه كان غير الزوج ولكن لم يتم الإتفاق، اتمنى له الاستمرار في النجاح في الحياة، واتمنى احترام القرار ومحدش يكلمنا في أي تفاصيل، هتفضل صحاب طول العمر ».

ونشر البلوجر علي غزلان منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، وكتب قائلا «الحمد لله وقدر الله وماشاء فعل، تم الإنفصال بيني وبين زوجتي فرح شعبان، اشهدكم واشهد الله انها كانت خير الزوجة ولكن لم يتم الإتفاق، هي انسانه كويسة وانفصالنا بكل هدوء واتفاق اتمنى لها استمرار النجاح في الحياة، واتمنى احترام القرار ومحدش يكلمنا في أي تفاصيل، هتفضل صحاب طول العمر، لأننا هنفضل في ضهر بعض عشان خاطر رحيم ابننا، وهفضل سندها لآخر يوم في الدنيا». 

تابع موقع تحيا مصر علي