عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

ماذا قال البلوجر علي غزلان في أول ظهور بعد الطلاق ؟

علي غزلان
علي غزلان

شارك البلوجر على غزلان، فيديوهات جديد عبر خاصية الاستوري على حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، وذلك رداً على اسألة المتابعين له أين اختفيت.

اول ظهور للبلوجر على غزلان بعد الطلاق 

وقال البلوجر علي غزلان في أول ظهور له بعد الطلاق رسميا عن  الإعلامية فرح شعبان، ورصده موقع تحيا مصر «صفحة جديدة نقطة ومن اول السطر، الفترة اللي فاتت اختفيت شوية، غصب عني عشان كل موضوع ياخد وقته، عشان نتعافى منه، الحمدلله اني قدرت اعيد الأولويات من تاني، الحياة مش بتقف، لازم تكمل عشان عندي حياة وعندي شغل، ممكن تبقى زعلان وممكن تبقى مبسوط بس لازم تكمل».

وتابع غزلان، «انا حواليا صحاب كتير أوي، عندي الوفات من الصحاب، الأزمة الاخيرة بينتلي، في ناس كتير جزمتهم فوق راسي، نكمل حياتنا ونكير ونشتغل، ونساعد الناس ونحقق اللي نفنسنا فيه، أنا اشتركت في كورس تعليم الخيل عشان انسى اللي أنا فيه».

ورد علي غزلان على الجدل المثار حول طلاقه من فرح شعبان بأنه مجرد ترند « أنا مش هعمل أن فولو لفرح، ومش همسح صورنا، كل صورة نزلت كان ليها ذكرى معينه، عايز احتفظ بيها، ملهاش علاقه بالضعف، أنا اقوى واحد في الدنيا».

https://www.instagram.com/stories/alighozlanofficial/3409792454481831670?igsh=NXFzZWVzeWd2Nnly

طلاق فرح شعبان وعلي غزلان

وكانت أعلنت الإعلامية فرح شعبان منذ أيام عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، والذي رصده موقع تحيا مصر، «الحمد لله، قدر الله وماشاء فعل، تم الطلاق رسميا مع زوجي علي غزلان اشهدكم واشهد الله أنه كان غير الزوج ولكن لم يتم الإتفاق، اتمنى له الاستمرار في النجاح في الحياة، واتمنى احترام القرار ومحدش يكلمنا في أي تفاصيل، هتفضل صحاب طول العمر ».

ونشر البلوجر علي غزلان منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، وكتب قائلا «الحمد لله وقدر الله وماشاء فعل، تم الإنفصال بيني وبين زوجتي فرح شعبان، اشهدكم واشهد الله انها كانت خير الزوجة ولكن لم يتم الإتفاق، هي انسانه كويسة وانفصالنا بكل هدوء واتفاق اتمنى لها استمرار النجاح في الحياة، واتمنى احترام القرار ومحدش يكلمنا في أي تفاصيل، هتفضل صحاب طول العمر، لأننا هنفضل في ضهر بعض عشان خاطر رحيم ابننا، وهفضل سندها لآخر يوم في الدنيا».

تابع موقع تحيا مصر علي