عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

هتموتوا وتجوزوني .. ملك أحمد زاهر تثير الجدل بفستان أبيض

ملك أحمد زاهر
ملك أحمد زاهر

خضعت الفنانة ملك أحمد زاهر لجلسة تصوير جديدة عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، بإطلالة وكأنها عروس.

وعلق رواد السوشيال ميديا، على جلسة تصوير ملك أحمد زاهر، «مبروك يا ملك الجواز، شكلك جميل، عروسة قمر» وذلك بسبب ارتداءها فستان باللون الأبيض وأطلت وكأنه زفافها، وذلك حسب ما رصده موقع تحيا مصر.

إطلالة ملك أحمد زاهر بالفستان الأبيض 

وتألقت ملك أحمد زاهر بإطلالة جذابة، مرتدية فستان باللون الأبيض يشبه فستان الزفاف بطريقة مثيرة للجدل، جعلت الكثير يعتقد أنه زفافها.

واستكملت ملك أحمد زاهر لمساتها الجمالية بتسريحة شعر أنيقة، حيث اعتمدت على الشعر المموج مع ارتداء الهيدبيس بطريقة رقيقة في منتصف الشعر .

ووضعت ملك أحمد زاهر المكياج الرقيق الذي يتناسب مع لون بشرتها البرونزية، فاختارت الألوان الفاتحة كالبني والبيج والهايلايتر اللامع الخفيف.

وخرجت ملك أحمد زاهر في فيديو عبر خاصية الاستوري عبر الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام للرد على المتابعين، «يا جماعه ده مش فرحي، هتموتوا وتجوزوني ».

ملك أحمد زاهر 

موقف ملك أحمد زاهر من الارتباط 

كشفت الفنانة ملك أحمد زاهر موقفها من الارتباط والخطوبة، مشيرة إلى صعوبة الأمر بسبب شدة تمسك والدها بها، خاصة وأنها قريبة للغاية منه فسيكون من الصعب عليه تحمل فكرة أنها من الممكن أن تترك المنزل وتتركه بمفرده.

وقالت ملك أحمد زاهر في لقاءها مع برنامج عرب ودد منذ قليل: هيبقى صعب ان ارتبط، لأن أنا وبابا في بينا بوينت مختلفة شوية أنا أقرب واحدة ليه فممكن يبقى متمسك بيا كدة شوية حلوين وهو متسمك بليلى بردو بالنسبة له إحنا الاتنين مينفعش واحدة فينا تمشي، بس مقدر يقول لا لأن هشام طيب وجميل وراجل وعارف أنه هياخد باله من ليلى وليلى كمان بتحبه ومفهوش حاجة تتقاله لا، هو في الاول بيبقى غيران لكن أما يلاقي شخص كويس أكيد مش هيرفض.

وتابعت: أنا مش جاهزة اني ارتبط، أو مالقتش الشخص المناسب اللي يتساهلني لحد دلوقتي، وأنا مقتنعة جدا أن اي بنت في الدنيا حاجة كبيرة جدا خصوصا اننا عندنا حتة الأمومة والطيبة دي والحنية والعطاء فمش اي حد يستاهل، وكمان أنا عندي أب مفيش أحن منه، فأنا بشوف حنية في البيت متأكدة اني مش هشوفها برة، فلو ملقتش حد يديني الحنية دي او أكتر ايه اللي يمشيها.

تابع موقع تحيا مصر علي