عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

بسمة بوسيل تطرح أغنية جديدة لها بعنوان جراج عمومي.. تعرف على كلماتها

بسمة بوسيل
بسمة بوسيل

طرحت المطربة بسمة بوسيل أغنية جديدة لها بعنوان جراج عمومي، وذلك عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.

بسمة بوسيل تطرح أغنية جراج عمومي

وجاءت أغنية جراج عمومي التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر من كلمات مصطفى حسن، ألحان كريم عاشور، توزيع أماديو، وتقول كلماتها: انت قوم وانتي قومي كله بره قلبي ياللا قلبي مش جراج عممومي، ولا عايزه احب ولا اتحب سيبوني ارتاح انا كل من هب ودب شبعني جراح قلبي م الحظة ديا خلاص مغلق للاصلاح، قوم وانتي قومي كله بره قلبي ياللا قلبي مش جراج عمومي، قدمت السبت والاحد وباقي الاسبوع عشرتكم والله بجد افشل مشروع قلبي ياعيني جالكوا سليم رجع موجوع، قوم وانتي قومي كله بره قلبي ياللا قلبي مش جراج عمومي، كل اللي ما بينا اتبخر ومش موجود انا يمكن فوقت متأخر عن، المفرووض مش عايزه اشوف وشكوا ياللا من غير مطرود.

بسمة بوسيل 

تامر حسني يشيد بـ بسمة بوسيل

وسبق وأن أشاد الفنان تامر حسني بـ أغنية طليقته بسمة بوسيل الجديدة التي تحمل اسم قال في حقي، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

حيث أعاد تامر حسني نشر مقطع قصير من الأغنية في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر من خلال خاصية استوري، وعلق عليه قائلًا: "أغنية حلوة أوي أوي يا بسوم، ربنا يوفقك واختيار فعلا راقي".

بسمة بوسيل تكشف عن وصيتها لابنتها في برنامج ع المسرح

وعلى صعيد آخر كانت قد كشفت بسمة بوسيل عن وصيتها لابنتها في برنامج ع المسرح والذي يُعرض عبر شاشة قناة الحياة ويرصده موقع تحيا مصر وصرحت بعدم رغبتها في زواج ابنتها من شخص مشهور وأنها لن تقبل بذلك مهما حدث حيث قالت: "أنا مش عايزاها تتجوز واحد مشهور، ممكن تلاقي حد كويس أوي لكن لو هو مشهور دا يضيع كل حاجة والشهرة ساعات بتبقي لعنة.. ولازم يبقى مؤمن وقريب من ربنا عشان يراعي ويتقي ربنا فيها، ولو جه واحد مؤمن وقريب من ربنا بس مشهور هرفض وهقف قدام الجوازة".

تابع موقع تحيا مصر علي