عاجل
السبت 05 أكتوبر 2024 الموافق 02 ربيع الثاني 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

ابن البلد كلها وتغيير اسم مركز الشباب أقل شيء نقدمه ووفاته أصابت الجميع بالصدمة.. أهالي مدينة أبشان ينعون أحمد رفعت.. فيديو

عزاء أحمد رفعت
عزاء أحمد رفعت

يستمر حديث أهالي مدينة أبشان عن أحمد رفعت لاعب نادي مودرن سبورت والذي وافته المنية اليوم السبت بعد صراع طويل مع المرض، وخلال عزاء أحمد رفعت والذي يتواجد فيه أهالي مدينة أبشان تحدث البعض عن علاقتهم بأحمد رفعت، ويستعرض موقع تحيا مصر التفاصيل.

وفاة أحمد رفعت

قال عادل عبد الغفار أحد جيران أحمد رفعت، أحمد رفعت كان ابن البلد كلها ووالد أحمد رفعت كان من الناس المحترمين، وكان من وهو صغير ولد مؤدب ومكافح وبيحب الخير للناس كلها وهو ابن البلد كلها وبيحب الكل والبلد كلها طلعت تودع أحمد رفعت.

وأكمل، أحمد رفعت كان لديها من البراءة الشديدة وكان يتواجد في المناسبات بشكل مستمر في العائلة والبلد بالكامل، ولو كان في أوقات مش بيعرف يجي كان بيتكلم بالتليفون وربنا يجعل مرضه في ميزان حسناته.

وتابع، أحمد رفعت لم يتغير بعد الشهرة وكان هو الولد المحترم ومتربي كويس وأهله كويسين بداية من والده رحمة الله عليه ووالدته كانت بتدعمه دايما، وشهرته كانت سبب في الاقتراب من أهالي البلد.

وزاد، لما كان أحمد رفعت بيلعب على التليفزيون كأن البلد كلها بتلعب والبلد كلها كانت بتحس بتعبه، ولما كان بيتصاب كنا بنحس بيها، وكان بيشارك في بطولات مراكز الشباب وهو صغير ويتواجد في الدورات على مستوى الشباب والرياضة.

أحد جيران أحمد رفعت

وأشار، أحمد رفعت كان مطيع وفقدنا اليوم ابن من أبنائنا، والشباب والرياضة في كفر الشيخ الكل حزين على أحمد رفعت، ومركز الشباب في أبشان هيكون باسم أحمد رفعت، ودا أقل شيء ممكن يتقدم لأحمد رفعت.

أحمد رفعت لاعب مودرن سبورت

أضاف فرج عبد العاطي أحد جيران أحمد رفعت، أحمد رفعت كان من الشباب والمحترم ومن وهو صغير بيحب كرة القدم وكان من الشباب اللي بيحب الشغل بشكل مستمر وعاوز ينجح في حياته.

وأكمل، تواجد نجوم كرة الدم في جنازة وعزاء أحمد رفعت أمر طبيعي لأنه كان لاعب مميز ومحترم وبيحب الخير للناس كلها.

أحد جيران أحمد رفعت

عزاء أحمد رفعت

وأضاف أحد جيران أحمد رفعت، موت أحمد رفعت كان صدمة للبلد كلها والبلد كلها كانت بتحبه، ومن وقت وقوع أحمد رفعت في مباراة الاتحاد السكندري والبلد كلها زعلانة عليه، وكان الكل بيحب أحمد رفعت.

وأكمل، كنت رايح الشغل الصبح وعلى الفيس بوك الأخبار أن أحمد رفعت توفى، ورجعت من الشغل علشان نودع أحمد رفعت، وبنشكر كل اللاعيبه اللي كانت موجودة وبتودع أحمد رفعت والحمد لله على كل شيء.

أحد جيران أحمد رفعت

وتابع، اللي يعرف أحمد رفعت كان بيحبه واللي مش يعرفه كان بيحبه من سيرته، ومفيش أي أزمات كانت مع أحمد رفعت وكل اللي بيتقال إشاعات وأحمد كان الكل بيحبه.

تابع موقع تحيا مصر علي