عاجل
السبت 06 يوليو 2024 الموافق 30 ذو الحجة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

الجمعة المقبلة.. محمد فؤاد يستعد لأولى حفلات الساحل الشمالي

محمد فؤاد
محمد فؤاد

يجهز الفنان محمد فؤاد لأفتتاح أولى حفلات الصيف بالساحل الشمالي، يوم الجمعة المقبلة الموافق 5 يوليو، ومن المقرر أن يقدم باقة متنوعة ومميزة من اغانيه القديمة التي يتفاعل معها الجمهور بحماس.

حفل محمد فؤاد بالساحل الشمالي

روج الفنان محمد فؤاد لحفله في الساحل الشمالي مساء الجمعة المقبلة، عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفديوهات إنستجرام ورصده موقع تحيا مصر، وعلق: هنكون معاكم يوم الجمعة 5 يوليو في حفلة الساحل الشمالي وهنولعها ونرقص ونغني لـ الصبح.

محمد فؤاد عبر إنستجرام

ويعتبر حفل النجم محمد فؤاد هو الحفل الأول ضمن حفلات صيف 2024، بالساحل الشمالي، ويشهد الحفل حضور جماهيري كبير من محبي الفنان محمد فؤاد، ويقدم خلال الحفل مجموعة كبيرة من اغانيه، مثل: حبيت، وانت جمبي، حبيبي يا، اسالي، أجمل غرام، وغيرها الكثير.

آخر أعمال الفنان محمد فؤاد

ومن جانبه، يعتبر أغنية "معاك من أول يوم" هي آخر  أعمال الفنان محمد فؤاد والتي طرحها مؤخرًا عبر حسابه بموقع اليوتيوب الشهير، والأغنية طرحت ضمن مبادرة 100 يوم صحة،، وأغنية معاك من أوب يوم من كلمات أمير طعيمة، والحان إيهاب عبد الواحد، وتوزيع كريم عبد الوهاب.

كلمات أغنية معاك من أول يوم

وجاءت كلمات أغنية معاك من أول يوم كـ الآتي: من أول يوم جيت الدنيا، وأنا عيني عليك ثانية بثانية، أنا جنبك دايماً أنا سندك، هافضل سندك ضهر بيحميك، ولما كبرت شوية شوية، أنا كنت بشيلك في عينيا، ده أنا من قبل ما يوم تحتاجني، أو تندهلي وأنا مستنيك، من أول يوم من أول لحظة أنا كنت معاك، من أول يوم وأنا دايماً حاسس أيه جواك، من أول يوم من أول لحظة أنا كنت معاك، من أول يوم وأنا دايماً حاسس أيه جواك.

محمد فؤاد

من أول يوم وأنا دايماً فاكرك مش بنساك، أيام صعبة وأيام أحلى، مع بعض أحنا مشينا الرحلة، أنا كنت معاك خطوة بخطوة، عايزك أقوى ما أنا قوتي بيك، من أول يوم حسيت تعبك، أنا كنت معاك واقف جنبك، أنا عمري ما غمضت عينيا حتى شوية، من خوفي عليك.. من أول يوم من أول لحظة أنا كنت معاك، من أول يوم وأنا دايماً حاسس أيه جواك، من أول يوم من أول لحظة أنا كنت معاك، من أول يوم وأنا دايماً حاسس أيه جواك، من أول يوم وأنا دايماً فاكرك مش بنساك.

تابع موقع تحيا مصر علي