عاجل
الثلاثاء 01 أكتوبر 2024 الموافق 28 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

خاص| سالي عبدالسلام: مفيدة شيحة لبستني فستان فرحي.. وعمري ما هنساها لها

سالي عبدالسلام
سالي عبدالسلام

حرصت الإعلامية سالي عبدالسلام على حضور حفل عقد قران ابنة مفيدة شيحة اليوم في قلعة صلاح الدين الأيوبي بالقاهرة، وسط حضور عدد كبير من نجوم الوسط الفني والإعلامي.

سالي عبدالسلام: مفيدة شيحة لبستني فستان فرحي

كشفت سالي لأول عن موقف جمعها مع مفيدة شيحة لن تنساه، في تصريحات خاصة لكاميرا موقع تحيا مصر، وهي مساعدة مفيدة شيحة لها في حفل زفافها حيث ساعدتها في إرتداء فستان الزفاف وكانت بجانبها طول الحفل.

سالي عبدالسلام 

وقالت سالي عبدالسلام: "أنا في فرحي ملقتش حد كتير حواليا من صحابي لأن كلهم عندهم عيال حتى مرات اخويا كان معاها داليدا وأنا اتجوزت كبيرة كان عندي 37 سنة وماما كانت بتحط ميكاب ومسحولة ومش لاقية حد يلبسني الفستان ولا حتى عارفة أوطي ألبس الحذاء عمالة أحاول لوحدي".

https://www.instagram.com/reel/C8xVGrgN7pT/?igsh=MXFxcWpkMGU0MDJpZg==

وتابعت سالي عبدالسلام قائلة: "لاقيت مفيدة داخلة تلبسني الفستان والطرحة وعملت لي كل حاجة مش هنساها لها طول عمري  نزلت معايا وخدتني في إيديها هي وياسر فودة".

سالي عبدالسلام عن مفيدة شيحة: أجدع وأطيب وأشطر الناس

ووجهت سالي عبدالسلام كلمة لـ مفيدة شيحة من حفل عقد قران ابنتها، قائلة: "هي من أجدع وأطيب وأشطر الناس ونفسي الناس كلها تعرفها على حقيقتها الناس بتشوفها شخصية قوية ولكن هي عصفورة ومن أطيب الناس اللي ممكن تقابلوها هي صوت منظر بس لكن دي عصفورة".

سالي عبدالسلام 

حفل عقد قران ابنة مفيدة شيحة

عقد مساء اليوم قران ابنة مفيدة شيحة في قلعة صلاح الدين الأيوبي بالقاهرة داخل مسجد محمد علي وقام بعقد القران الشيخ خالد الجندي، وسط حضور كبير من نجوم الوسط الفني والإعلامي أبرزهم سالي عبدالسلام وكريم كوجاك، سوسن بدر، لقاء سويدان، بوسي شلبي، سهير شلبي.

عقد قران ابنة مفيدة شيحة 

أبرز برامج سالي عبدالسلام

والجدير بالذكر أن الإعلامية سالي عبدالسلام من أشهر الوجوه الإعلامية في مصر، وقدمت العديد من البرامج وحققت بها شهرة واسعة من أبرزها خلى بكرة أحلى على محطة ميجا إف إم، طلقة على الطريق راديو 9090، أسمع وأفصل على راديو 9090، الستات ميعرفوش يكدبوا، وظهرت في مسلسل ست كوم راجل وست ستات 9.

تابع موقع تحيا مصر علي