عاجل
الخميس 03 أكتوبر 2024 الموافق 30 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

40 ألف جنيه للتذكرة.. محمد حماقي في ستاد 30 يونيو بحفل ليالي مصر

محمد حماقي
محمد حماقي

يستعد المطرب محمد حماقي لإحياء حفل غنائي في القاهرة الجديدة أرينا داخل ستاد 30 يونيو، والذي يأتي تحت عنوان ليالي مصر، ومن المتوقع أن يشهد حضور جماهيري كبير من محبي المطرب محمد حماقي والذين سيتفاعلون مع أغنياته المختلفة.

تفاصيل حفل محمد حماقي في ستاد 30 يونيو 

ومن المقرر أن يقام حفل محمد حماقي في ستاد 30 يونيو ضمن حفل ليالي مصر في يوم 28 من شهر يونيو الجاري وذلك تزامنا مع حفلات النجوم بعيد الاضحى 2024.

وجاءت أسعار تذاكر حفل محمد حماقي في ستاد 30 يونيو وفقا لما رصده موقع تحيا مصر على النحو الآتي: 

  • الفئة الأولى بسعر 400 جنيه.
  • الفئة الثانية بسعر 700 جنيه.
  • الفئة الثالثة تضم 6 أشخاص بسعر 20 ألف جنيه.
  • الفئة الرابعة تضم 12 شخص بسعر 40 ألف جنيه.
محمد حماقي

اخر أعمال محمد حماقي

وكان قد طرح محمد حماقي أغنية جديدة بعنوان دلعنا كتير من كلمات أيمن بهجت قمر وألحان محمد حماقي وتوزيع تميم، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

محمد حماقي 

ومن المقرر أن يحيي محمد حماقي مزيدا من الحفلات الغنائية في الفترة المقبلة ضمن حفلات موسم صيف 2024، ومن المتوقع أن يقدم بها عدد من أعماله الغنائية المميزة والمتنوعة بين القديم والحديث.

كلمات اغنيه حماقي الجديدة 

وجاءت كلمات أغنية دلعنا كتير على النحو الآتي: دلعنا كتير نتدلع بقى دي فرصة عمر جديد اتلقى وعملت حاجات اعملي حاجات وزي أنا بقى ما اديتك هات دلعنا كتير نتدلع بقى دي فرصة عمر جديد اتلقى وعملت حاجات اعملي حاجات وزي أنا بقى ما اديتك هات قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه قولي قد ايه بتحبني قد ايه  هننا كتير قدمنا العسل واللي لا يمكن يحصل أهو حصل وأنا برضو كمان محتاج روقان حنية تكفي ميتين فدان هننا كتير قدمنا العسل واللي لا يمكن يحصل أهو حصل وأنا برضو كمان محتاج روقان حنية تكفي ميتين فدان قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه.

تابع موقع تحيا مصر علي