عاجل
الإثنين 03 يونيو 2024 الموافق 26 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شروط دخول حفل شيرين عبد الوهاب بدبي.. ممنوع الرضع

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

يبحث الجمهور بشكل مكثف عن شروط دخول حفل شيرين عبد الوهاب، المقرر إحياءه في دبي يوم 21 يونيو المقبل برفقة الفنان حسين الجسمي ضمن حفلات موسم عيد الأضحى.

شروط دخول حفل شيرين عبد الوهاب 

وحددت الشركة المنظمة شروط دخول حفل شيرين عبد الوهاب، حيث يُمنع دخول الرضع ويُسمح فقط لدخول من هم فوق عامين، ولا يمكن الدخول للحفل مرة ثانية بعد الخروج ضمن شروط دخول حفل شيرين عبد الوهاب. 

شيرين عبد الوهاب 

حفل شيرين عبد الوهاب 

وأعلنت الشركة المنظمة ضمن شروط دخول حفل شيرين عبد الوهاب التي يرصدها تحيا مصر عدم مسئوليتها عن ضياع التذكرة واستبدالها بعد فقدها أو سرقتها، ومن المقرر أن تطرب شيرين عبد الوهاب جمهورها بعدد من أروع أغانيها ومنها: منك لله، الكدابين، جرح تاني، على بالي وصبري قليل.

الفنانة شيرين عبد الوهاب 

أغنية الدهب للفنانة شيرين عبد الوهاب تحقق 3 ملايين مشاهدة

من جانبه، بلغت مشاهدات أغنية الدهب للفنانة شيرين عبد الوهاب 3 مليون مشاهدة منذ طرحها على موقع الفيديوهات يوتيوب، وهي من كلمات تامر حسين وألحان مدين وتوزيع توما.

كلمات أغنية الدهب للفنانة شيرين عبد الوهاب 

وتقول كلمات أغنية الدهب للفنانة المتألقة شيرين عبد الوهاب: قالوا الدهب اللي بيلمع عمره ما بيصدي ياما نصحنا ما قولنا لك قولنا لك هدي لفيت الدنيا أهو وجيتلي وهتبوس على يدي مش كان من الاول من الاول احنا استغنينا عيني على اللي بيتجرأ لما بيطرق اتهور مسمعش اتهور معرفش يفرق النية اللي متبقاش سالكة دايماً بتغرق مش كان من الاول من الاول احنا استغنينا ما احنا قولنا قولنا اكبرو لنا قولنا عيب عليكوا قولنا
حاسبوا من زعلنا ما احنا قولنا قولنا اكبرو لنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا مالك واقف متكدر الله لا يقدر هو كلامنا ده بيخضر قدر تتقدر كنت الحيلة المتصدر للناس متصدر مش كان من الاول من الاول احنا استغنينا مالك واقف متكدر  الله لا يقدر هو كلامنا ده بيخضر  قدر تتقدر كنت الحيلة المتصدر للناس متصدر مش كان من الاول من الاول احنا استغنينا مالك واقف متكدر الله لا يقدر هو كلامنا. 

وتحدثت الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب عن بناتها خلال حلولها ضيفة على برنامج بودكاست تايم الذي قدمه الإعلامي عمرو أديب في الماراثون الرمضاني المنقضي بالتعاون مع الفنانة السورية أصالة. 

تابع موقع تحيا مصر علي