عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني بعد إشادة محمد سامي به: وقفت الوقفات دي مع ناس كتير وأما كبروا استكبروا

تامر حسني ومحمد سامي
تامر حسني ومحمد سامي

أعاد الفنان تامر حسني نشر فيديو للمخرج محمد سامي مع قناة et بالعربي، يتحدث خلاله عن فضل الفنان تامر حسني عليه، مشيرا إلى أنه هو من أخرجه إلى النور ومد يد العون وكان له فضل كبير في تحقيق تلك النجاحات الكبيرة وفي صناعة اسمه. 

تامر حسني بعد إشادة محمد سامي به 

وكتب تامر حسني في منشور رصده موقع تحيا مصر عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام عبر خاصية ستوري: يمكن وقفت الوقفات دي مع ناس كتير بس لما وصلوا استكبروا يقولوا كلمة حق أو لو اتقالت بتتقال من ورا القلب، سبحان الله أكثر حد قال كلمة تجبر خاطري هو أكثر واحد نجح، واللي أنكر واتحول اختفى والأصيل نجح وعدا كل حدود النجاح بمجهوده وقلبه.

تامر حسني ومحمد سامي 

وتابع تامر حسني: لا يصح إلا الصحيح شكرا يا أسطورة جيلك يا حبيب قلبي يا محمد يا سامي وربنا يزيدك نجاح وقوة وتألق.

محمد سامي بشيد بدور تامر حسني في حياته: داعم ليا وأنا كبير وأنا صغير 

وكان قد قال محمد سامي في لقاءه مع قناة et بالعربي: أقل تقدير وأقل رد لتامر حسني على اللي عمله معايا في بداياتي ومن غير بداياتي تامر حسني، في موقف لتامر حسني ساعة مسلسل نسل الأغراب تامر مبيغنيش تترات وقت المسلسل طلبت منه يعملي اغاني المسلسل عملها ببلاش ، في ولد الغلابة طلع معايا ضيف شرف مع انه مبيعملش كده، هو دايمًا داعم ليا وانا كبير وانا صغير وعمره ما اتخلى عني انا بعشقه وبحترمه.

تامر حسني 

قصة محمد سامي مع تامر حسني 

وسبق وكتب محمد سامي منشور، قال فيه: إمبارح في التصوير افتكرت الرحلة و الشقي و التعب من أول عمل لحد العمل اللي بصوره دلوقتي وافتكرت صعوبة الحصول علي فرصة عشان الواحد يثبت نفسة و يحقق أحلامه، فطبعا افتكرت أخويا وصاحبي الجدع الطيب الخلوق اللي دعمني من أول لحظة و كان سبب في اللي أنا فيه دلوقتي، تامر قدملي كل الدعم والحب و الامكانيات اللي خلتني اثبت نفسي وبالذات في وقت كان صعب الشباب ياخد في الدراما فرصة بحجم مسلسل آدم.

واختتم محمد سامي: انا فاكر اني الكل كان رافض اني اخد الفرصة دي ومستكبرينها عليا الا هو وقف في ظهري كأنه بيحارب لأخوه و بصلي مرة والظروف كلها ضدي و كنت حاسس وانا بحضر انهم هيجيبو حد غيري.

تابع موقع تحيا مصر علي