عاجل
الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

والد محمد المنياوي: ابني حصاد عمري في الدنيا كلها.. وترك دراسته للتواجد بجواري في المستشفى| فيديو

والد محمد المنياوي
والد محمد المنياوي

قال والد محمد المنياوي بطل رفع الأثقال في بارالمبياد باريس 2024، أن نجله كان يتوقع حصوله على الميدالية الذهبية في المنافسات وكان دائما يتصل بي قبل المنافسات، ويستعرض موقع تحيا مصر تصريحات والد محمد المنياوي.

تصريحات والد محمد المنياوي

وأضاف والد محمد المنياوي في تصريحات خاصة لموقع تحيا مصر في بث مباشر، كلنا كنا مؤمنين بمحمد ابني وكنا متوقعين له النجاح وكنت عارف أنه هيكون في يوم من الأيام بطل.

وأكمل والد محمد المنياوي، محمد كان بيكلمني كل يوم في فرنسا ويقولي أطمن وبيصبرني ويقولي خليك واثق فيا وهو عنده إيمان كبير بربنا أنه هيوفقه ويحقق حلمه.

وزاد والد محمد المنياوي في تصريحاته، أنا السبب في عدم تفوق محمد ابني في الدراسة، وهو كان متفوق لكن أنا كنت تعبان وقت امتحانات محمد وكان بيخلص الامتحانات وأنا متواجد في المستشفى وبيكون موجود معايا دايما ودا كان سبب عدم استكمال دراسته.

والد محمد المنياوي

وأردف والد محمد المنياوي، اتفقت مع محمد أول ما يسافر يكلمني كل يوم ويطمني على استعداداته للبطولة، وقولتله قبل ما تبدأ المنافسات تكلمني ولكنه غاب عليا وكنت قلقان، ولكن كلمني قبلها وقالي هبدأ والحمد لله ربنا وفقه وحقق الميدالية الذهبية.

لا يتوفر وصف.
والد محمد المنياوي

واختتم والد محمد المنياوي تصريحاته، محمد ابني أد الدنيا وما فيها وهو حصاد عمري كله وفخور بيه وعاوز نفرح بيه أول ما يجي من فرنسا ويتجوز والبلد كلها فخورة بيه والكل كان بيدعي له.

تابع موقع تحيا مصر علي