عاجل
الأحد 06 أكتوبر 2024 الموافق 03 ربيع الثاني 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد وفاة أحمد رفعت.. محمد حسن لاعب الإسماعيلي يعلن تعرضه لضغط نفسي

محمد حسن
محمد حسن

كشف محمد حسن لاعب النادي الإسماعيلي بأنه يعاني من أزمة نفسية في الوقت الحالي وذلك بعد منعه من التواجد في تدريبات الفريق في الفترة الماضية وتوقيع عقوبة مالية كبيرة عليه، وجاء ذلك بعد ساعات من وفاة أحمد رفعت لاعب نادي مودرن سبورت، ويستعرض موقع تحيا مصر التفاصيل.

محمد حسن لاعب الإسماعيلي

ونشر محمد حسن لاعب الإسماعيلي صورة لكف يده عبر "إنستجرام" وبها عدد كبير من الحبوب وقال "اللي أنا فيه دا بردوة أحد أعراض الضغط النفسي اللي الواحد بيشوفو، وبقالي شهر ونص ممنوع من التمرين وإني أمارس الحاجة اللي بحبها لمجرد إن فيه شخص قرر ده من غير سبب يعمل كده.

وأكمل محمد حسن، من كتر الزعل وإن الواحد يكتم جواه الجسم بدأ يتكلم ويشتكي، ده حال ناس كتير بتقابل في شغلها ناس مريضة نفسيا بتطلع مرضها عليك، أنا بقول لـ أي حد يحصل معاه كدة متكتمش جواك ومتجيش علي نفسك علشان حد ما بيخفش عليك وعلي زعلك.

محمد حسن

وأشار محمد حسن، القهر ده إحساس وحش أوي ربنا ما يكتبوا علي حد، ربنا اسمه العدل لو حقك ماختوش في الدنيا في الآخرة هتاخده أضعاف، ربنا يرحمك يا رفعت، يمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين.

وكان محمد حسن لاعب النادي الإسماعيلي للإيقاف في نهاية شهر مايو الماضي وتغريم اللاعب 250 ألف جنية وإيقاف اللاعب لأجل غير مسمى، وذلك بعد مباراة البنك الأهلي في دوري نايل.

وكانت الأزمة بأن بعض الأطفال طلبوا من محمد حسن الحصول على صور تذكارية معه بين شوطي المباراة.

تابع موقع تحيا مصر علي