عاجل
الخميس 18 يوليو 2024 الموافق 12 محرم 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

صور| لقطات من حفل محمد حماقي ضمن فاعليات ليالي مصر

محمد حماقي
محمد حماقي

كشف المطرب محمد حماقي عن ساعدته بحفله في استاد الدفاع الجوية "استاد 30 يونيو" الذي أقيم مساء الجمعة الماضية، ضمن فاعليات مشروع ليالي مصر، وحصد الحفل نجاح كبير حيث شهد حضورًا حماهيريًا كبيرًا.

محمد حماقي ينشر صور من حفل ليالي مصر

شارك الفنان محمد حماقي عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام ورصده موقع تحيا مصر، مجموعة صور من الحفل، وكتب: يا لها من ليلة سحرية يا القاهرة! شكرًا لكم جميعًا على جعلها لا تُنسى.

محمد حماقي 

ويعتبر حفل الفنان محمد حماقي هو بداية مشروع ليالي مصر، ليكون أول فنان يبدأ حفلات ليالي مصر المقبلة، ويشهد فاعليات مشروع ليالي مصر على العديد من نجوم الفن داخل وخارج مصر.

حفل محمد حماقي حفل محمد حماقيحفل محمد حماقي

آخر أعمال الفنان محمد حماقي

ومن جانبه، طرح المطرب محمد حماقي أغنية تحت عنوان "دلعنا كتير" من كلمات أيمن بهجت قمر وألحان محمد حماقي وتوزيع تميم، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب ومواقع الموسيقى المختلفة، وحققت الأغنبة نجاحًا ملحوظ منذ وقت طرحها.

كلمات أغنية دلعنا كتير لـ محمد حماقي

وجاءت كلمات أغنية دلعنا كتير على النحو الآتي: دلعنا كتير نتدلع بقى دي فرصة عمر جديد اتلقى وعملت حاجات اعملي حاجات وزي أنا بقى ما اديتك هات دلعنا كتير نتدلع بقى دي فرصة عمر جديد اتلقى وعملت حاجات اعملي حاجات وزي أنا بقى ما اديتك هات قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه قولي قد ايه بتحبني قد ايه  هننا كتير قدمنا العسل واللي لا يمكن يحصل أهو حصل وأنا برضو كمان محتاج روقان حنية تكفي ميتين فدان هننا كتير قدمنا العسل واللي لا يمكن يحصل أهو حصل وأنا برضو كمان محتاج روقان حنية تكفي ميتين فدان قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه قولي إن أنت جيت في الدنيا دي علشاني قولي إنك لقيت اللي مش هييجي تاني قولي قد ايه بتحبني قد ايه.

تابع موقع تحيا مصر علي