عاجل
الإثنين 13 مايو 2024 الموافق 05 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

قالتلي أنا النهاردة مديرة أعمالك.. قصة تولي تالية ابنة تامر حسني إدارة أعماله

تامر حسني وابنته
تامر حسني وابنته تاليا

تصدر الفنان تامر حسني وابنته تاليا حديث مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة وذلك بعدما روي نجم الجيل موقف طريف جمعه بابنته تاليا، التي أعلنت عن رغبتها في أن تكون مديرة أعماله وتتولى جميع زمام أموره.

قصة تولي تاليا ابنة تامر حسني إدارة أعماله 

ونشر تامر حسني فيديو على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصورة والفيديوهات انستجرام ورصده موقع تحيا مصر: قصة الڤيديو … اللي جنبي هو استاذ عمرو مخرج الحفله صاحبي و كنا في كلية اعلام مع بعض و فرحت اوي لما شوفته يومها بيخرج حدث مهم كده …. اما حبيبة قلبي تاليه جاتلي من اول اليوم قالتلي انا النهارده مديرة اعمالك و هتسمع كلامي في كل حاجه قولتلها حاضر بس الشغل مفيهوش هزار ركزي في كل التفاصيل قالتلي حاضر.

تامر حسني وابنته تاليا

وتابع تامر حسني حديثه، قائلا: طلعتلي البدله اللي عجباها و جزمه ضيقه عليا بس هي صممت عليها و انا قولت حاضر و اختارتلي الاغاني و رتبتهم و ماشيه جانبي بقى عامله وش الجد و مش بتهزر قال يعني كده مديره لحد ما اتكسفت كده و الطفله اللي جواها اللي بموت فيها ظهرت في الضحكه ربنا يحفظك يا حبيبتي و يحفظ كل ولادنا.

تامر حسني وحفل زفاف ابنة بدرية طلبة 

من ناحية أخرى، كانت قد وجه الفنان تامر حسني رسالة اعتذار للفنانة بدرية طلبة لعدم حضوره حفل زفاف ابنتها الذي أقيم منذ أيام، قال فيها: مليون مبروك يا أجمل سلمى في الدنيا، باركي لعريسك الجميل.. ومليون مبروك يا بدرية كان نفسي أبقى معاكو بس أنا مسافر والله على الطريق أهو.

تامر حسني 

لترد عليه بدرية طلبة قائلة: عقبال أولادك، ومن غير ما تقول أنا عارفه مين تامر اللي بيجبر بخاطر الصغير قبل الكبير، ربنا يجبر بخاطرك وتفرح بأولادك يا جدع.

تامر حسني يحيي احتفالية عيد تحرير سيناء 

وكان قد أحيا الفنان تامر حسني احتفالية عيد تحرير سيناء وذلك في العاصمة الإدارية الجديدة والذي قدم بها عدد من الأعمال الغنائية، وأحيا حفله الغنائي كلا من المطربة أنغام وحضر أيضا كلا من منذر ريحانة والذي قال خلال الاحتفالية: "أنا أردني ولكن أقسم بـ رب العباد أني دمي مصري عربي، كان ليا الشرف أني أشارك في مسلسل الاختيار وشكرًا على الفرصة دي".

تابع موقع تحيا مصر علي